خبرهای داغ:

امام خمینی(ره) تحولات بزرگی را در سطح کشور، امت اسلامی و دنیا ایجاد کرد/ شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

فرمانده سپاه شوش گفت: امام خمینی (ره) سه تحول بزرگ در عرصه های کشوری، امت اسلامی و دنیا بوجود آورد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۲۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سپاه شوش در مراسم یادواره شهدا که در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: محفلی که به نام شهداست شهدا در آن حاضرند، شهدا زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند. وی افزود: امام راحل رهبری یک انقلاب عظیم و تشکیل یک حکومت اسلامی را برعهده گرفت، که بر اساس اسلام ناب و تشیع بود و حکومت اسلامی را در زمانی تشکیل داد که ظلم، زور و فساد ابرقدرتها در اوج خود بود و ابرقدرتهای شرق و غرب به دیگر کشورها ظلم می کردند و ظلم و فساد آنها جهان را فرا گرفته بود.

 فرمانده سپاه شوش در ادامه اضافه کرد: در چنین شرایطی یک روحانی مجاهد، جوان و الهی با استمداد از خداوند و با کمک مردم یک انقلابی را آغاز کرد که آن انقلاب این ابرقدرتها را به چالش کشید و سر جای خود نشاند.

سرهنگ موسوی گفت: بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت این انقلاب می گذرد و شرایط در حال حاضر تغییر کرده است و ملت ما در اوج قدرت و آن ابرقدرتهای زورگو در اوج ذلت هستند. وی یاد آور شد: ما شهدای عزیزی از جمله ؛شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع سلامت و شهدای خدمت که از بهترین و با اخلاص ترین انسان ها و جوانها بودند را تقدیم اسلام و کشور کرده ایم.

 فرمانده سپاه شوش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره تبیین ابعاد شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فرموده امام خامنه ای ، این مرد الهی در طول تاریخ توانسته از تمامی جنبه ها یک شخصیت سر آمد باشد و یک شخصیت سرآمد در تاریخ، نه در حافظه ی تاریخی حذف می شود و نه قابل تحریف است.

سرهنگ  موسوی با تاکید بر این گزاره که امام خمینی (ره) سه تحول بزرگ در سطح کشور،امت اسلامی و کل جهان بوجود آورد، گفت: در سطح کشور یک حکومت بزرگ اسلامی و مستقل و متکی به عزت ملی را جایگزین یک حکومت سلطنتی دست نشانده ی وابسته و ذلیل در برابر ابر قدرت ها کرد، در سطح امت اسلامی جریان بیداری اسلامی را بوجود آورد و در سطح دنیا معنویت را که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت ها لگدکوب کرده بودند با تشکیل یک حکومت اسلامی زنده کرد.

 وی از ذکر این نکته غافل نشد و عنوان کرد: این رهبر بزرگ و الهی با یک قدرت نرم افزاری که دو عبارت دارد ایمان و امید این حرکت عظیم را بوجود آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار