کارشناس مسائل سیاسی

انتخابات؛ میدان تبیین است، نه تخریب

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همان‌ طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات میدان تبیین است نه میدان تخریب یکدیگر؛ ملت بایستی با حضور حداکثری فردی را انتخاب کنند که راه شهید جمهور را دنبال کرده و کارهای ایشان را به پیش برد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۳۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ محمدجواد یاری کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی ویژه مدیران تیم پیشرفت مدارس و نخبگان و مؤثرین بسیج فرهنگیان استان مرکزی که با هدف تبیین و حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد، با تاکید بر اینکه حماسه انتخاباتِ بسیار مهم پیشِ‌رو، مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت است، گفت: اهمیت انتخابات پیش‌رو و انتخاب رئیس جمهور ولایی و مردمی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها افزود: همان‌ طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات میدان تبیین است نه میدان تخریب یکدیگر؛ ملت بایستی با حضور حداکثری فردی را انتخاب کنند که راه شهید جمهور را دنبال کرده و کارهای ایشان را به پیش برد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به عنوان دو مؤلفه اصلی در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی زمینه حاکمیت ملی را با انتخابات فراهم کرده است و می‌توان گفت که انتخابات مانور قدرت و انسجام ملی بوده که بزرگترین دستاورد انقلاب است.

یاری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات در این برهه حساس از تمامی فرهنگیان انتظار است با استفاده از تمام توان خود نسبت به تبیین دستاوردهای شهید جمهور و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار