معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس:

انتخابات امسال هوشمندانه و بابصیرت رقم خواهد خورد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، یک انتخابات هوشمندانه و بابصیرت توسط ملت ایران اسلامی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

سعید شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: ملت بابصیرت ایران اسلامی، امسال با یک حضور میلیونی در پای صندوق‌های رأی، چشم دنیا را به خود خیره خواهند کرد و در انتخابات پرشکوه و باصلابت شرکت خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به شکوه اقشار مختلف ملت بابصیرت ایران اسلامی در بدرقه شهدای خدمت، ریاست محترم جمهوری و همراهان ایشان، افزود: این انتخابات منجر به یک انتخاب اصلح خواهد شد، کرسی ریاست‌جمهوری به دست کسی مدیریت خواهد شد که راه شهید جمهور را ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: معیار‌های انتخاب، بر اساس رهنمود‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، باید به شاخص‌هایی که برای انتخاب یک فرد اسلحه نیاز هست توجه کنیم.

وی ادامه داد: قطعاً رئیس‌جمهور آینده، به خدمات ویژه و ارزشمندی که در حوزه‌های مختلف شهید جمهور عزیز و دولت سیزدهم داشتند، عمل خواهد کرد که مقداری کار و مسئولیت سخت‌تر خواهد بود؛ زیرا توقع مردم این است که حداقل در تراز دولت سیزدهم، اقدام شود.

شعبانی ضمن اشاره به حضور ملت رشید، فهیم و بابصیرت ایران اسلامی در بدرقه شهدای سانحه بالگرد ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: رئیس‌جمهور ایران اسلامی بنابراین روحیه خدمتگزاری، روحیه خدمت بی‌منت، مردمی‌بودن، ساده‌زیست بودن، در بین مردم حضور داشتن، دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشتن، ولایی بودن در خط، در مسیر ولایت‌فقیه حرکت‌کردن و توجه به اقشار مختلف مردم و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل، نه‌تن‌ها در این سطح حفظ شود، باید این جایگاه در واقع‌بین کشور‌های جهان و در عرصه بین‌المللی ارتقا پیدا کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار