جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی:

نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان کرمان برگزار گردید

کرمان‌ میزبان بیستمین جشنواره برگزیدگان نشان اقتصاد مقاومتی در کشور بود که در سالن شهدای ذغا‌ل‌سنگ کرمان با استمداد از ۱۴ هزار شهید بسیج کارگری کشور با حضور مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرمانده سپاه ثارالله و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی برگزارگردید.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۷۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، کرمان‌ میزبان بیستمین جشنواره برگزیدگان نشان اقتصاد مقاومتی در کشور بود که در سالن شهدای ذغا‌ل‌سنگ کرمان با استمداد از 14 هزار شهید بسیج کارگری کشور با حضور مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرمانده سپاه ثارالله و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی برگزارگردید.

200 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان کرمان به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 40  واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کردند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در کرمان اعلام کرد: بسیج بزرگترین تشکل مردمی انقلاب اسلامی است و هر کجا که نیاز بوده به عنوان حلقه وصل و امیدآفرینی در کنار مردم قرار گرفته است و با قدرت بسیج کنندگی که دارد توانسته در عرصه های مختلف مشکلات واحدهای صنعتی تولیدی و حوزه های دانش آموزی و دانشجویی برای حل مشکلات ورود کند.

اله بداشتی اضافه کرد: اگر امروز صنعت دفاعی کشور ما بازدارنده است و دست متجاوزی که حتی انگشت اشاره به سمت کشور ما بگیرد را قطع می کند، پس می توانیم با روحیه و مدیریت جهادی بر عرصه اقتصادی نیز فایق آییم.

وی افزود: امروز مدل ها و الگوهایی از جنس اقتصاد مقاومتی داریم و تاکنون بیش از 20 استان کشور توانسته اند این الگوی اثربخشی را شناسایی کرده و جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را برگزار کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بویژه سیاست های ابلاغی حضرت آقا بوده است .

اله بداشتی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بر پایه مردم‌پایگی است تصریح کرد: راهبُرد اقتصاد مقاومتی اگر توانست تحریم ها را بی اثر کند علت آن کارگران نجیب ما در واحدهای تولیدی و مهندسانی که فناوری بومی را در کشور نهادینه کردند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار