خبرهای داغ:
رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

جامعه را برای «مشارکت حداکثری» در انتخابات آماده کنیم/ تشییع «شهید رئیسی» رفراندوم در نظام جمهوری اسلامی بود

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان با بیان اینکه جامعه را برای مشارکت حداکثری آماده کنیم، گفت: مردم حماسه بدرقه تاریخی شهیدجمهور را با حماسه انتخابات تکمیل کنند.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۵۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

جامعه را برای «مشارکت حداکثری» در انتخابات آماده کنیم/ تشییع «شهید رئیسی» رفراندوم در نظام جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد صبح امروز در نشست صمیمی با کارکنان سپاه پاسداران بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو تاکید و اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، کشور را بیمه خواهند کرد و به کشور امنیت و اقتدار را هدیه می‌کنند.

وی خدمات شهیدجمهور را بسیار باارزش برشمرد و تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید آیت‌الله رئیسی» یک رفراندوم در نظام جمهوری اسلامی ایران بود و حضور 12 میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش در نوع خود بی‌نظیر بود به گونه‌ای که مقام عظمای ولایت فرمودند «مردم در هشتم تیرماه حماسه بدرقه تاریخی شهیدجمهور را با حماسه انتخابات تکمیل می‌کنند».

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان  فقدان رئیس جمهور مکتبی و انقلابی را یک داغ بزرگی برشمرد و اظهار کرد: بعد از شهادت حاج قاسم دوباره انقلاب اسلامی احیا شد و روح تازه‌ای بر کالبد جمهوری اسلامی دمیده شد و همچنین با شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه نیز تمامی توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی و ادراکی خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی در حل معضلات کشور بسیار اثرگذار است، افزود: در دل این داغ بزرگ این پیام وجود داشت؛ هرجایی که با تفکر انقلابی وارد شویم مشکلات کشور حل شدنی خواهد بود.

بهمنی‌نژاد گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در عمل ثابت کرد هرجا که از روحیه جهادی فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به اینکه مدیریت حکیمانه رهبری در حوادث و رخدادهای مهم کشور بسیار ستودنی است، افزود: مقام معظم رهبری در حادثه غمبار شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش که سخت‌ترین حادثه برای ایشان بود این حادثه را با آرامش مدیریت کردند و همزمان با روزهای اول شهادت شهدای خدمت، ملاقات‌های متعددی با سران کشورهای مختلف داشتند که نشان از مدیریت هوشمندانه و حکیمانه ایشان است.

بهمنی‌نژاد با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند، بیان کرد: باید جامعه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا کنیم ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که سرباز ولایت باشد نه سربار ولایت. 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها