خبرهای داغ:

ایستادگی فلسطین و غزه برگرفته از مقاومت ملت و شهدای ماست

شاهرود_فرمانده تیپ ۱۲ قائم استان سمنان در دوران دفاع مقدس گفت: ملت ما در سربلندی در برابر کفر از همه حقش بیشتر است و مقاومت فلسطین و غزه از مقاومت ملت و شهدای ماست.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۳۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲

ایستادگی فلسطین و غزه برگرفته از مقاومت ملت و شهدای ماستبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار غلامرضا احمدی فرمانده دوران دفاع مقدس، عصر امروز در یادواره ۱۱۸ شهید جهادگر استان سمنان در حسینیه شهدا گلزار شهدای شاهرود با بیان اینکه شهدا بر سفره امام راحل نشستند و به این مقام رسیدند، با برشمردن شرف رزمنده از کلام امام علی (ع) به نقل از پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: وقتی رزمنده اراده به جنگ می‌کند برائت از جهنم می‌گیرد و وقتی آماده برای رفتن به جبهه می‌شود خدا بر این رزمنده مباهات می‌کند به همه ملائکه و وقتی اعزام به جبهه می‌شود همه اشیاء غبطه می‌خورند و گریه می‌کنند بر شرفی که این آدم به دست آورده است و از گناهان خود خارج می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه بالاترین تکریم شهیدان حفظ اندیشه و راه شهیدان است، گفت: مقاومت ملی ما به برکت خون شهدا است.
این استاد دانشگاه‌های مشهد مقدس با اشاره به شهید رضا نادری از شهدای عملیات مرصاد شاهرودی، اظهار کرد: در عملیات مرصادآنکه نقش ویژه‌ای داشت در درجه اول شهید رضا نادری باجگیران است و حق دوم در این عملیات را شهید صیاد شیرازی دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلا، تصریح کرد: غیرت دینی عامل نجات کشور و تهدید را به فرصت تبدیل کرده است و شهدا اینگونه اند.
فرمانده تیپ ۱۲ قائم استان سمنان در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: پرچم‌دار و علمدار حقیقی همه پیروزی‌های این نظام امام راحل و شهدا و ایثارگران هستند و ملت مقاوم حزب الهی که همیشه همراه نظام و امام جامعه است.
وی اضافه کرد: ملت ما در سربلندی در برابر کفر از همه حقش بیشتر است و مقاومت فلسطین و غزه از مقاومت ملت و شهدای ماست.
احمدی با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید دارند که به قله نزدیک می‌شویم و ناامیدی ممنوع است، گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب باید اوامر امام جامعه را عملیاتی کنیم.
یادواره ۱۱۸ شهید جهادکشاورزی استان سمنان با عنوان «سنگرسازان بی سنگر» به میزبانی جهادکشاورزی شهرستان شاهرود در حسینیه شهدا گلزار شهدای این شهر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار