در جونقان بیان شد:

جنگ شناختی، شناخت انسان ها را مورد هدف قرار میدهند

جنگ شناختی، شناخت انسان ها را مورد هدف قرار میدهند
معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در چمع مردم جونقان گفت: دشمنان در جنگ شناختی، شناخت انسان ها را مورد هدف قرار میدهند.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۶۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علیرضا اسماعیلی، با تسلیت ایام جانسوز رحلت امام عظیم شان و همچنین سالگرد قیام ۱۵ خرداد و تبریک و تسلیت شهدای خدمت گفت: از خداوند منان خواستاریم که جای خالی این عزیزان را به بهترین وجه برای ملت شریفمان پر کند.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: امام راحل نقطه عطف و شروع حرکت انقلاب اسلامی را از ۱۵ خرداد میدانستند.

اسماعیلی، با اشاره بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: "اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد."این مطلب که اگر ما راه امام را گم کنیم یا عمدا آن را کنار بگذاریم ملت سیلی میخوریم چیست؟إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ.خدای متعال میفرماید قران را ما نازل کردیم،دین را ما نازل کردیم،ما از دینمان هم محافظت می کنیم.شما مواظب باشید اگر از مسیر دین خارج شدید چیزی جز ضرر نصیبتان نخواهد شد. ما به انقلاب،به نظام و به ولایت نیاز داریم و باید این مسیر را بشناسیم و از مسیر خارج نشیم،اگر مسیر خود را گم کنیم و به عمد راه دین خود را ادامه ندهیم سیلی خواهیم خورد.

وی، گفت: رهبر معظم انقلاب، میفرماید زیربنای مکتب امام تنها یک کلمه است که ان هم قیام لله می باشد زیربنای همه ی فعالیت های ایشان «قیام لله» بود،«قیام لله» تنها راه اصلاح جهان از منظر امام خمینی(ره) بود.قیام لله یعنی آقای مدیر برای خدا حرکت کن،خدا به تو برکت میدهد.

معاون سیاسی سپاه قمربنی هاشم استان، جنگ شناختی را همان جنگ موریانه دانست و یادآور شد:دشمن تنها یک راه دارد که ان هم جنگ شناختی است .جنگ شناختی، شناخت انسان ها را مورد هدف قرار میدهد”به همین دلیل است که گاهی از این جنگ به عنوان جنگ موریانه ای نام میبرند. این نوع جنگ شکل تکامل یافته تر، پیشرفته‌تر و اثر گذار تر جنگ نرم است. از ویژگی های مهم این جنگ متکی بودن بر زیرساخت رسانه‌های نوین سایبری است که تفکر آدمی را مورد هدف قرار میدهد.

وی انتخابات ۸ تیر ماه را بسیار مهم دانست و از آحاد مردم و افراد تاثیر گذار خواست تا در برگزاری هر چه با شکوهتر و پرشور تر این رویدادمهم سیاسی تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار