خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

شهید رئیسی رئیس جمهوری کامل بودند/استان گلستان نماد همبستگی و وحدت اقوام و مذاهب است

سرهنگ مصطفی لو گفت :تاریخ انقلاب اسلامی بیان می کند وسرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نيست تاریخ انقلاب اسلامی بسان قطب نمایی است که سمت و سوی جریان تمدن ساز اسلامی را نشان می دهد
کد خبر: ۹۶۰۴۹۷۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

شهید رئیسی رئیس جمهوری کامل بودند/استان گلستان نماد همبستگی و وحدت اقوام و مذاهب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در جمع بانوان این شهرستان  گفت: خط شهید رئیسی خط امام و ولایت بود شهید رئیسی لحظه ای از خدمت به مردم را از دست نداد تحریم ها ،عزت بین المللی و پیشرفت جمهوری اسلامی را رقم زد مشکلات مردم در دورترین نقاط این کشور را پیگیری نمود و حقیقتا یک رئیس جمهور کامل بود. 

 مصطفی لو تکميل راه شهید جمهور را انتخاب اصلح با مشارکت حداکثری جهت ادامه خدمت ایشان دانست و گفت: خط شهید رئیسی خط خدمت به مردم بود.

فرمانده سپاه آق قلا شجاعت ،يستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان در دولت خدمت زبانزد معرفی کرد: خستگی ناپذیری و خدمت این شهید برای همیشه تاریخ انقلاب اسلامی مثال زدنی می‌باشد.

وی در پایان گفت: لازم است از شهید رئیسی قدردانی کنیم که نوع دیگری از دولت را به ما نشان داد به گونه‌ای که امروز دیگر ریاست جمهور کسی نیست که فقط جلسات را اداره کند، بلکه رئیس جمهور کسی است که در کنار مردم بوده و از نزدیک پیگیر مشکلات است. امید است زنان ومردان استان گلستان همچون گذشته با وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب در انتخابات هشت تیرماه بتوانیم الگویی شبیه شهید رئیسی را جهت ادامه خدمت معرفی کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها