خبرهای داغ:
به همت گردان 124امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

برپایی ایستگاه صلواتی در خمینی شهر

ایستگاه صلواتی به مناسبت رحلت امام راحل، با حضور پایوران و بسیجیان گردان 124امام حسین (علیه السلام) در خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۰۵۰۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

 

به گزارش خبرگزای بسیج از لشکر 14امام حسین(علیه السلام)،  در راستای همکاری گردان 124امام  حسین(علیه السلام) با پایگاه بسیج علی ابن موسی الرضا خمینی شهر ایستگاه صلواتی به مناسبت رحلت امام راحل ،  با حضور پایوران و بسیجیان گردان 124امام حسین (علیه السلام) در خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام راحل و قیان15خرداد گفت: خرداد سال1368یک ملت عزادار شده بودند، یک امت، هر آنچه آزاده در زیر سقف کبود آسمان نفس می کشید، عزادار شده بود، رفتن امام راحل چون زلزله ای عظیم، جهان را لرزاند.

وی در ادامه افزود: امام‌خمینی مرجع تقلید بزرگ شیعه که با رهبری انقلاب اسلامی توانست نظام جمهوری اسلامی ایران را در بهمن ۱۳۵۷ بر پا کند، ده سال پس از آن درگذشت. ایشان که همواره آماده این سفر بود، مرگ را نیستی و نابودی نمی‌دید. مرگ در نظر ایشان هجرت و زوال تعلقات و منصب‌های دنیایی شمرده شده است و مردن نه هلاک، بلکه حیات است، نگارش هشت وصیت‌نامه در دوره‌های مختلف زندگی، به‌ویژه آخرین وصیت‌نامه که در آن بر سفر خود به جایگاه ابدی با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار تأکید کرد، نشان از آمادگی کامل ایشان برای این سفر داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار