با حضورجانشین سپاه امام سجاد علیه السلام :

مراسم معارفه جانشین ناحیه سپاه شهرستان حاجی آباد برگزار شد

مراسم معارفه جانشین ناحیه سپاه شهرستان حاجی آباد برگزار شد
کد خبر: ۹۶۰۵۰۳۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان حاجی آباد با حضور سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، جناب سرهنگ کناری معاون بازرسی و جناب سرهنگ کرمی معاون نیروی انسانی سپاه استان، مراسم معارفه جانشین ناحیه بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد برگزار شد. 


در این مراسم با اهدای حکمی از سوی فرماندهی محترم سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان سرگرد پاسدار محمد امین سالاری به عنوان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد منصوب شد. 


سردار امیری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و علی الخصوص شهدای خدمت و در راس آنها شهید رئیسی عزیز عنوان کرد: 

وی تصریح نمود :دشمن به دنبال القای یاس و ناامیدی در بین مردم است 


سردار امیری گفت :یکی از نقاط قوت ما که دشمن نسبت به آن شناخت پیدا کرده است نقش مردم در پشتیبانی از نظام است. 


وی ادامه داد : از جمله اهداف دشمن ناامید کردن مردم و نهایتاً تقابل ملت با حاکمیت است که نمونه بارز آن جنگ ترکیبی سال گذشته بود. 


وی افزود :  بحمدالله بصیرت مردم دشمن را ناکام گذاشت و خداوند هم به ما و کشور کمک کرد. 
جانشین سپاه استان یاد آورشد :سپاه پاسداران یکی از ارکان مهم انقلاب است به همین خاطر مورد آماج تخریب نفوذی‌ها و دشمنان خارجی قرار گرفته و می‌گیرد تا مردم را از سپاه دور کنند اما به برکت خون شهدایی که سپاه پاسداران تقدیم کرد امثال شهید حججی شهید سلیمانی و بسیاری دیگر و همچنین ایثار و از خود گذشتگی بسیاری از کارکنان دشمن مأیوس شد و می شود. 
وی یاد آور شد :دشمن به دنبال این است که ملت ایران هم احساس فقر و هم احساس ناامنی را تجربه کند. 
امیری ایثار و تلاش شبانه روزی شهید رئیسی قابل انکار نیست و دشمن با شهادت شهید رئیسی ناامید شد و خداوند به واسطه اخلاص ایشان به او عزت ابدی بخشید. 
جانشسن سپاه استان خاطرنشان کرد : امیدواریم شرایطی فراهم شود تا روحیه و خدمات دولت سیزدهم ادامه یابد
در پایان برای برادر عزیزمان جناب سرگرد پاسدار محمد امین سالاری که از چهره‌های شاخص فرهنگی خدمتگزار و دارای مقبولیت در بین مردم و مسئولین می باشد آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدیدشان را دارم. 
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد سرهنگ دوم پاسدار سجاد دهقانی فارغانی ضمن تشکر از پشتیبانی‌های فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام از حسن اعتماد ایشان به نیروهای بومی شهرستان حاجی آباد تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد با انتصاب  سرگرد پاسدار سالاری وفاق و همدلی روز افزون در بین کارکنان بیشتر شده و شاهد پیشرفت هرچه بیشتر سپاه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار