حسین یکتا

شب قبل از انتخابات همانند شب قبل عملیات است

به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) درس اخلاق اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا (س) با موضوع "شهید رئیسی، شاگرد مکتب امام خمینی(ره)" در تالار بیداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۳۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ حسین یکتا سخنران این جلسه در خصوص اهمیت و حساسیت موضوع انتخابات عنوان کرد: شب قبل از انتخابات همانند شب قبل عملیات است و تا این اندازه حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: طبق بیاینه ی گام دوم رهبر معظم انقلاب، تحول و تفکر جهشی و نگاه جوانگرایی و داشتن دورنمای توحیدی، میتواند همچون نقشه راه برای ما باشد و راه رسیدن به آنها؛ داشتن دید و تفکر توحیدی است.

حاج حسین یکتا با اشاره به نگاه توحیدی امام راحل ره اظهار داشت: امام خمینی ره در سال ۵۷ با همین نگاه توحیدی مردم را به قیام علیه طاغوت دعوت و با وجود تجربیات تلخ گذشته، مردم به ندای ایشان لبیک گفته و صاحبان همین منظر و تفکر توحیدی قادرند اقدامات بزرگ را به نتیجه برسانند.

این رزمنده دفاع مقدس در خصوص ضرورت جهاد تبیین گفت: تفاوت جهاد با دفاع در این است که برای جهاد نباید منتظر حمله ی دشمن نشست و قبل از آن باید وارد میدان عمل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اطاعت و عبادت و نگاه توحیدی شهید رئیسی از همان سنین نوجوانی،وی را به این درجه و جایگاه رساند و ما در دوران غربال شدن و کسب آمادگی برای انجام ماموریتی بسیار مهم هستیم


انتهای پیام.ولی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار