پوستر دومین جشنواره «روایت جهاد» استان قم رونمایی شد

پوستر و درگاه اینترنتی دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد استان قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین رونمایی از پوستر و درگاه اینترنتی دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد استان قم امروز در سالن جلسات شهید درویش سپاه استان برگزار شد.

 

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، علیرضا ایراندوست رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم و جمعی از مسئولان استانی در این مراسم حضور داشتند.

 

در ادامه این مراسم، با حکم فرمانده سپاه استان قم، «حمیدرضا طلوعی منفرد» از فعالان حوزه رسانه و مسئول قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه(س) به عنوان دبیر دومین جشنواره روایت جهاد منصوب شد.

 

این جشنواره در چهار بخش هنری، ادبی، خبری و ویژه با محوریت اردوهای جهادی، محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه، پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، زن و خانواده، بین‌الملل، گفتمان سازی، هویت جهادی و جهاد امیدآفرینی و اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی برپا می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این جشنواره، به درگاه اینترنتی https://revayatejahad.ir/ مراجعه کنند.

 

گفتنی است به زودی نشست خبری و رسانه‌ای دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد استان قم برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار