خبرهای داغ:

فعالیت رایگان سه مرکز مشاوره ازدواج دزفول

مدیر امور جوانان اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: فعالیت سه مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در دزفول به مناسبت هفته ملی ازدواج رایگان شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۸۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، امیر قنبرزاده با اشاره به اهمیت مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج برای تشکیل و استحکام خانواده افزود: تاکنون سه مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در شهرستان دزفول ذیل وزارت ورزش و جوانان تاسیس شده است که فعالیت‌های مشاوره‌ای این مراکز به مناسبت هفته ازدواج به زوج‌های جوان به صورت رایگان ارایه می‌شود.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان در راستای رسالت ذاتی خود پیرامون جوانان، کمک به ایجاد مراکز تخصصی مشاروه ازدواج و جوانان را به منظور تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌ها و تبعات ناشی از فروپاشی خانواده‌ها به عنوان اولویت دنبال می‌کند.

مدیر امور جوانان اداره ورزش و جوانان دزفول ازدواج را سنتی نبوی و توصیه‌ای قرآن دانست و بیان کرد: تاخیر در ازدواج آسیب‌های فراوانی در پی دارد.

وی ادامه داد: مراکز تخصصی مشاوره علاوه بر کمک به انتخاب آگاهانه در تحکیم خانواده‌ها نقش موثری دارند.

ارایه مشاوره ازدواج و خانواده در سه مرکز مشاوره آفتاب زندگی، پیوند مهر و تابش به مناسبت هفته ازدواج بهصورت رایگان ارایه می‌شود.

مشاوره آفتاب زندگی در خیابان یازهرا بین منتظری و کشاورز ساختمان پزشکان پاستور طبقه سوم، مرکز پیوند مهر واقع در خیابان محمود بین نشاط و انقلاب در مجتمع پزشکی آرام و مرکز تابش واقع در خیابان سیدمحمود بین هجرت و حضرت رسول در کلینیک آرام طبقه چهارم دایر هستند.

شهروندان می‌توانند برای دریافت مشاوره به این مراکز مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار