خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای مهندس در شیراز/ رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری بسیج مهندسین در یادواره شهدای مهندس

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس گفت: یادواره شهدای مهندس فارس در راستای برگزاری کنگره ملی امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۱۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۴

برگزاری یادواره شهدای مهندس در شیراز/ رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری بسیج مهندسین در یادواره شهدای مهندس

نیما زارع مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز با بیان اینکه یکی از انواع رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور ما با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با مجموعه متنوعی از ویژه برنامه‌ها برگزار می‌شود، یادواره‌های شهداست اظهار داشت: امسال با توجه به برگزاری کنگره ملی امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس در آبان‌ماه، جامعه مهندسین فارس هم اهتمام ویژه دارد تا یادواره شهدای مهندس استان را در کنار دیگر اقشار جامعه برگزار کند.

وی با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدای مهندس، تبیین عملکرد و ایثارگری و تلاش‌های ایشان در جبهه، از اهداف مهم برگزاری این یادواره است، تصریح کرد: مهندسین رزمنده در هشت سال دفاع مقدس دارای ویژگی‌های برجسته بسیاری بودند از جمله خلاقیت و نوآوری در شرایط بحرانی جنگ، آن هم شرایطی که در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست که باید برای جوانان و نوجوانان حاضر تبیین و بازگویی شود.

زارع با اشاره به تشکیل جلسات متعدد ستادی در مرکز استان و همراهی دستگاه‌های متولی، خیرین و برخی خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، ادامه داد: پس از احصاء طرح‌ها و ایده‌ها، برنامه اصلی یادواره برای مردادماه طراحی، و بخش‌های متنوع آن در حال تولید و آماده‌سازی برای اجراست.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس با یادآوری اینکه این یادواره روز شنبه ۲۶خرداد ماه در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود، افزود: این یادواره با حضور راویان مهندسی جنگ، مدیران ملی و استانی، و هنرمندان برگزار می‌شود و رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری با موضوع مهندسی جنگ، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این یادواره است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار