مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان؛

انتخاب اصلح بهترین راه مبارزه با جنگ شناختی دشمن است

وی گفت:  انتخابات و انتخاب اصلح و حضور حداکثری بهترین راه مبارزه با جنگ شناختی دشمن می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۱۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، نشست بصیرتی جهاد تبیین، در جمع قضات و رؤسا و کارکنان شواری هاي حل اختلاف، مسئولین کمیته های صلح وسازش سازمان بسیج حقوقدانان در سالن شهید نوروز زاده دادگستری استان کرمان، با حضور ، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان  و اعضای شورای سازمان بسیج و استاد دانشگاه، سلطانی، مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه ثارالله و معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان برگزار گردید.

در این جلسه با صدور حکمی از سوی سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امیر ابراهیمی معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان به سمت مسئول کانون بسیج حقوق‌دانان شهید سلیمانی آن سازمان  منصوب شد.

 رفیعی گفت: امام علی علیه السلام در وصيت خود به حسنین می فرماید«خدا را در جهاد با مال و جان و زبان  یاری کنید و هر کس دین خدا  را یاری کند قطعا خدا او را تنها نمی گذارد»،  دشمن با لجن پراکنی و شايعه سازی و شبهه افکنی قصد ناامیدی مردم و جدا کردن آنها از نظام و انقلاب را دارد، امروز جهاد تبیین بهترین راه مبارزه با دشمن در فضای مجازی و فضای حقیقی  می باشد.
 
وی گفت:  انتخابات و انتخاب اصلح و حضور حداکثری بهترین مبارزه با جنگ شناختی دشمن می‌باشد.

 سلطانی معاون دانش و پژوهش سپاه ثارالله در ادامه در خصوص انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید افرادی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده ی راهِ شهید جمهور ، سید ابراهیم رئیسی عزیز باشد. یعنی مردمی، جهادی و  پرکار باشد.

معاون قضایی و حل اختلاف دادگستری استان کرمان در ادامه بیان کرد: تمام تلاش و توان خود را در اجرای طرح هر مسجد یک حقوق‌دان به کار می‌گیریم ان شاء الله  و در این راستا  با استفاده از ظرفیت حقوق یاران و حقوق‌دان انقلابی و وکلای جهادي  سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان با هم افزایی  صلح یاران وهیئت‌های صلح و داوری و میانجیگری تلاش خواهيم داشت و با سازماندهی صلح یاران  نسبت به سازش ، در مساجد محله‌ها، مستقر خواهیم نمود تا قبل از آنکه دعاوی به محیط دادگستری رسانده شود، از طریق صلح و سازش خاتمه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار