برپایی جلسه‌ بررسی راهکارهای برگزاری ازدواج آسان جوانان

جلسه هم‌اندیشی فعالان اجتماعی محله امام خمینی (ره) به منظور دستیابی به راهکارهای برگزاری ازدواج آسان جوانان، در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۵۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

صدیقه محمدی فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: همزمان با ماه ذی‌الحجه و در آستانه برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت، و در پاسخ به درخواست جوانان محله برآن شدیم تا جلسه هم اندیشی به منظور یافتن راهکارهایی برای ازدواج آسان جوانان تشکیل دهیم.

لذا این جلسه هم اندیشی با حضور امام جماعت و اعضای هیئت امناء مسجد امام خمینی ونیز فرمانده پایگاه امام خمینی (ره)، با دعوت از حجت الاسلام حقیقت و همسرشان که در راستای ازدواج آسان فعالیت‌های وسیعی را در کارنامه اجتماعی خود ثبت کرده‌اند، جلسه بررسی راهکارهای ازدواج آسان جوانان را تشکیل شد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه مصوب شد اقدامات لازم جهت برگزاری کارگروه آموزشی مختص والدین به منظور رفع موانع پیش روی ازدواج جوان توسط والدین آنان و هم اندیشی بیشتر برای مقابله با موانعی از قبیل؛ معضلات اقتصادی، شغل‌های کم درآمد و حتی اشتغال به تحصیل جوانان انجام شود.

فرمانده پایگاه امام خمینی (ره)، جلسات مشاوره فردی و گروهی از گذشته در این مسجد برپا و بدلیل استقبال چشمگیر اهالی محله، همچنان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار