در دولت سیزدهم محقق شد؛

افزایش 55 مترمربع به ازای هر روز کاری به فضای آموزشی استان مرکزی

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: در هر روز کاری دولت سیزدهم حدود 55 مترمربع به فضای آموزشی استان اضافه شده است.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۸۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی به اقدامات دولت مردمی سیزدهم در بخش نوسازی مدارش اشاره کرد و گفت: از شهریور 1400 تا اردیبهشت ماه سال جاری 424 کلاس درس با زیر بنای 56417 مترمربع در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در هر روز کاری دولت سیزدهم حدود 55 مترمربع به فضای آموزشی استان اضافه شده است، گفت: در حال حاضر نیز 848 کلاس درس در قالب 215 پروژه در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی از برگزاری جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی و گازی مدارس استان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: در حال حاضر تمامی مدارس و خوابگاه‌های شبانه‌روزی استان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند.

لنجابی گفت: پیرو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و اجرای طرح دانش‌آموز شهید پناهی، عملیات مطالعاتی و جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفت و این مدارس با ساختمان‌های مستحکم جایگزین شدند.

وی با یادآوری اینکه طی این سه سال 37 مدرسه کانکسی در استان جمع‌آوری شده است، ادامه داد: اکنون نیز به کمک خیرین مدرسه‌ساز و علاوه بر انجام تعهدات مصوبات سفر، در حال جمع‌آوری سایر مدارس کانکسی با جمعیت دانش آموزی بالای 5 نفر هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی تصریح کرد: همچنین پیرو مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی مدارس با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی آموزش‌و پرورش استان و با الویت تفکیک سرویس‌های بهداشتی مدارس مختلط آغاز شده است.

لنجابی به توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای نیز اشاره کرد و افزود: طی این مدت یک استخر شنای دانش آموزی، 8 سالن ورزشی و 10زمین چمن مصنوعی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار