خبرهای داغ:

مهمانی غدیر نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی را بدنبال دارد

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر گفت: برگزاری جشن ۳ کیلومتری باعث نشاط اجتماعی می‌شود، از طرفی شورآفرینی انتخابات را نیز بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۱۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسلم رضایی امروز در جلسه هماهنگی مهمانی غدیر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برای نخستین بار مهمانی بزرگ غدیر با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری در خرم‌آباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:مجموعه ستاد مردمی از فروردین ماه تا کنون چند جلسه را برای مهمانی غدیر برگزار شده که در نهایت منتج به تشکیل ۱۴ کمیته شده است.

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر با اشاره به اعلام آمادگی ۶۳ مجموعه برای برپایی مهمانی غدیر، افزود: مواکب، هیئات، گروه‌های مردمی‌، گروه‌های جهادی و خانواده‌ها از جمله این مجموعه‌ها هستند.

رضایی بیان داشت: برگزاری جشن ۳ کیلومتری باعث نشاط اجتماعی می‌شود، از طرفی شورآفرینی انتخابات را نیز بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور جمعیت چند هزار نفری امسال بیشتر خواهد شد، افزود: از این‌رو می‌تواند فرصتی برای تبیین خدمات دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی شود.

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر با تاکید بر ضرورت تعیین رابط بین دستگاه‌های اجرایی با مسوول کمیته مردمی، گفت: انتظار می‌رود زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مهمانی غدیر در سال‌های آینده فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار