مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فهرج؛

رسانه ها در تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی به نحو مطلوب عمل نکردند

حجت الاسلام منصوری گفت: رسانه ها و روزنامه ها در تبیین  دستاوردها و خدمات دولت شهید آیت الله رئیسی کم کاری کردند، بنده اگر بخواهم  از خدمات دولت سیزدهم ساعت ها وقت نیاز است
کد خبر: ۹۶۰۵۳۳۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج گفت: در زمینه اقدامات دولت شهید رئیسی، تیم رسانه ای دولت، رسانه ها، روزنامه ها و روابط عمومی‌ها چقدر این خدمات بی نظیر را در زمینه فعال سازی مجتمع های اقتصادی و غیره تبیین کردند و انتشار دادند؟

وی افزود: آیا ما الان ۸۷۰۰ کلیپ، مستند، مصاحبه، موشن گرافیک، عکس نوشته، خبر و... در مورد این واحد های تولیدی که احیاء شدند داریم؟ چقدر در رسانه ها و روزنامه ها به خدمات ایشان پرداخته شد؟این جهاد تبیین صورت نگرفت  که رهبر معظم انقلاب فرمود: «دلم برای رئیسی سوخت»

حجت الاسلام منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فهرج تصریح کرد: در سلسله نشست های بصیرتی که تحت عنوان مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح در شهرک صنعتی شهرستان بم برگزار شد، از کم کاری و مطلوب عمل نکردن رسانه ها و روزنامه ها در تبیین خدمات و کارهای شهید آیت الله رئیسی انتقاد کرد.

وی گفت: رسانه ها و روزنامه ها در تبیین  دستاوردها و خدمات دولت شهید آیت الله رئیسی کم کاری کردند، بنده اگر بخواهم  از خدمات دولت سیزدهم ساعت ها وقت نیاز است،اما قبل از اینکه کارهایی که برای صنعت و مجتمع های اقتصادی انجام داده شد در دولت شهید رئیسی ،چند نمونه از این خدمات مهم خلاصه عرض کنم.

وی در این جلسه به برخی از مهم‌ترین دستاوردهای مهم دولت سیزدهم، اشاره کرد و گفت: اقدامی که حضرت آیت الله رئیسی در موضوع واکسن کرونا انجام دادند در نوع خود بی نظیر، به موقع و قابل تحسین بود، ما از روزی ۷۰۰ کشته در کرونا به اعلام پایان کرونا رسیدیم.

منصوری از جبران کسری بودجه بعنوان یکی دیگر از کارهای خوب شهید رئیسی نام برد و بیان کرد:دولت شهید رئیسی با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان و بدهی ۵۴ هزار میلیارد تومان خزانه شروع شد و در مدت فعالیت انقلابی که ایشان در عرض ۳ سال داشتند در سال ۱۴۰۳ به ۳۵۵ هزار میلیاردی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی از ۴۲ درصد در تیرماه ۱۴۰۲ به ۲۷.۵ درصد رسیده است که هنوز به صورت ماهانه روند نزولی دارد.

وی در ادامه با اشاره به رشد اقتصادی در دولت شهید آیت رئیسی، گفت: در دولت شهید جمهور عزیز ما، نرخ بیکاری  کمترین درصد نسبت به دولت های قبل بوده است.

منصوری خاطرنشان کرد: در این دولت تحول بی نظیری در نظام مالیاتی کشور به وجود آمد که برخی از سرمایه‌داران تا ۱۲۰۰ میلیارد تومان مالیات اقدام به پرداخت کردند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج‌ با بیان اینکه صادرات غیر نفتی که در دولت شهید رئیسی اتفاق افتاد در نوع خودش قابل توجه است، افزود: این صادرات طبق آمار گمرک در سال ۱۴۰۲ با ۲.۶ درصد افزایش با رقم ۱۵۳ میلیارد افزایش داشته است. 

وی اظهار کرد: تولید و صادرات نفت در دولت شهید رئیسی از روزی ۲۲. میلیون بشکه به ۳.۳ بشکه رسید و صادرات نفت از روزی ۷۶۳ بشکه به یک میلیون و ۵۶۹ بشکه رسیده شد که این اقدام در شرایط تحریم در نوع خودش واقعا بی نظیر است.

منصوری همچنین گفت: سرمایه گذاری های خارجی، ترانزیت و توافق ها با روسیه و چین عضو گروه بریکس و همکاریهای شانگهای و ده ها مورد از خدمات انقلابی که شهید آیت رئیسی انجام دادند واقعا قابل تبیین و تقدیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در ادامه پیرامون اقدامات شهید رییسی در حوزه صنعت و اشتغال اشاره و بیان کرد: در اوایل دولت شهید رئیسی بیش از ده هزار مجتمع اقتصادی یا با یک ظرفیت کار می کردند، یا نیمه تعطیل یا تعطیل بودند اما در زمان فعالیت سه ساله شهید رئیسی بیش از ۱۷۰۰ بنگاه اقتصادی را ایشان حمایت کردند، بیش از ۱۷۰۰ بنگاه اقتصادی راکد و تعطیل شده را بازسازی کردند و بیش از ۱۱۰۰ واحد بنگاه اقتصادی در آستانه تعطیل شدن بودند و ایشان حمایت کردند تا تعطیل نشوند.

وی افزود: نتیجه این اقدامات فعال سازی اشتغال برای بیش از ۱۲۴ نفر و نکته مهم از این مسأله احیای دارایی و سرمایه های راکد به میزان ۱۳۵ هزار میلیارد هزار تومان است.

منصوری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ واحد معدنی در طول فعالیت دولت شهید رئیسی احیا شدند و از رکود خارج شدند، اضافه کرد: در حال حاضر طبق آخرین آمار، بیش از ۸۷۰۰ واحد تولیدی احیا شده‌اند.

منصوری خاطرنشان کرد: لذا این اهمیت جهاد تبیین که بارها از زبان رهبری معظم انقلاب بیان شده است را می رساند که باید این خدمات، فعالیتها، دستاوردها تبیین شوند و مردم آگاهی پیدا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در پایان به کلام رهبری معظم انقلاب در مورد شهید رئیسی اشاره‌ کرد و گفت: بعد از شهادت رئیس‌جمهور همه از خدمات و تلاش‌های او حرف زدند و من دلم برای رئیسی سوخت، این‌ها در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند این حرف‌ها را بگویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار