برپایی کارگاه نقاشی «شهید خدمت» در شرکت «ویرا پارس پک» شاهرود+ عکس

شاهرود_ با حضور اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شاهرود و بسطام، کارگاه نقاشی «شهید خدمت» با رویکرد تصویرگری در شرکت «ویرا پارس پک» واقع در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۳۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج، کارگاه نقاشی «شهید خدمت» با رویکرد تصویرگری و روایت خاطراتی از زبان همراهان رئیس‌جمهور در شرکت تاسیس شده «ویرا پارس پک» که در دولت شهید آیت‌الله رئیسی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تاسیس شده است برپا شد.
در این کارگاه نقاشی که با حضور بیش از ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانانی که چندین ترم در کلاس‌ها و کارگاه‌های نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود و بسطام تحت تعلیم مربیان حاذق کانون بوده‌اند و به‌نوعی نقاشان بزرگ آینده خواهند بود، در این رویداد صحنه‌های زیبایی را از این واحد تولیدی خلق کردند.
محسن نظارت مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ شاهرود در حاشیه این کارگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای کارخانه احداث و احیا شده در دولت شهید آیت الله رئیسی و آشنایی اعضا کانون با دستاورد‌های انقلاب و فناوری‌های نوین تا در آینده در عرصه‌های کار و پیشرفت ایران اسلامی برای آبادانی تلاش کنند، نشست فرهنگی هنری اعضا کانون‌های شاهرود و بسطام را در شرکت «ویرا پارس پک» که یک واحد احداث شده در زمینه بسته‌بندی ظروف یک‌بار مصرف است در محل دانشگاه آزاد شاهرود برگزار کرد.
وی افزود: این اقدام در راستای به تصویر کشیدن تلاش‌های دولت شهید جمهور در خدمت رسانی به مردم و احیاء واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام شده تا اقدام حداقلی در زمینه فرهنگ‌سازی و تبیین دستاورد‌های بزرگ دولت سیزدهم باشد که باید با قدرت ادامه یابد.
نظارت تصریح کرد: این نقاشی‌ها در نمازجمعه شاهرود در قالب نمایشگاهی ارائه و از برگزیدگان با حضور امام جمعه و سایر مسوولان شهرستان تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار