جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران:

مشارکت حداکثری بازدارنده محاسبات اشتباه دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بازدارنده محاسبات اشتباه دشمنان است.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) که در حسینیه سپاه استان ایلام گفت: در طول سال‌های گذشته مردم ایلام متوقف به مرزهای خودشان نبودند و هر جا لازم بود می‌رفتند و از کشور دفاع می‌کردند.

 

 وی افزود: نبرد حق و باطل هیچ‌گاه تمامی ندارد و همواره رویارویی جبهه انقلاب اسلامی با جبهه باطل آمریکا و همراهانش برقرار است و خداوند متعال را شاکریم که جبهه باطل نتوانسته بر جبهه حق تسلط داشته باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: مراقبت دائم و مواظبت، نیازمند تقوا است تا به تکلیفمان عمل کنیم. پاسداران و فرماندهان سپاه مصر هستند که دائم از خودشان مراقبت و مواظبت بکنند که تکلیفشان را انجام دهند این تکالیف را نیازمندی مشخص می‌کند و به لحاظی که نیاز کشور می‌شود باید پای‌کار رفت.

 

 فدوی گفت: تا هر وقت که کشور و مردم نیاز داشته باشند، میدانی به کمک دولت می‌آییم تا به انجام برسد و این فقط مربوط به داخل کشور نیست.

 

 وی بیان داشت: امروز مردم دنیا شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه چه می‌کنند و آنچه را که امام خمینی قبلاً هشدار داده بود امروز مردم می‌بینند و حرکتی که از انقلاب اسلامی شروع شده را امروز مردم سراسر دنیا ادامه می‌دهند.

 

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: سردار حسینی سال‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع مقدس در کنار مردم بوده و از جنس خود مردم ایلام است.

 

 وی یادآور شد: وقتی که می‌گوییم که خادم مردم هستیم؛ یعنی نوکر مردم هستیم به‌خاطر همین بود شهید رئیسی به این نکته باورداشت و این روندی است که باید به آن عمل کنیم و باور داشته باشیم که وعده خدا حق است.

 

 فدوی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک یک تکلیفی داریم که باید آن را انجام دهیم و آن برگزاری انتخاباتی متفاوت است. مشارکت حداکثری و تبیین انتخابات و... امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هم از وظایف سپاه است.

 

 وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری جلوگیری‌کننده از محاسباتی اشتباه آمریکایی‌ها است. ما در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید دادیم و نباید بگذاریم دشمن اشتباه محاسباتی کند و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

 

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران تصریح کرد: مشارکت حداکثری یک مزیتی است که دائم خیر در آن و میزان مشارکت مردم باید به حداکثر برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار