فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛

شهید رئیسی در کمتر از سه سال تحول عظیمی به وجود آورد

فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهید رئیسی بود در کمتر از سه سال چه تحول عظیمی به وجود آورد، اولاً نیتش خیر بود ثانیاً ولایت‌مدار بود و ثالثاً وقتش را گذاشت که ما مسئولین باید این‌گونه باشیم.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۴۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، اظهار کرد: از توان و امکانات استان با محوریت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، استفاده خواهیم کرد.

 

وی افزود: بر اساس تکلیفی که احساس شد این توفیق حاصل شد که در خدمت مردم خوب، مؤمن و انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان و همکارانمان در سپاه باشیم

 

 فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امیدواریم خداوند مثل گذشته به ما توفیق دهد در برنامه‌های مختلفی که سپاه و بسیج مأموریت دارند به نحو شایسته با تلاش و پوشش جهادی همکارانمان و مساعی و مشارکت مسئولین با حفظ جایگاه سپاه بتوانیم انجام‌وظیفه بکنیم

 

حسینی گفت: ما ان‌شاءالله از توان و امکانات استان با محوریت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، استاندار و اعضای شورای تأمین و همکارانمان استفاده خواهیم کرد.

 

وی بیان داشت: امیدوارم که با گفتار صادق، عمل صالح و نیت خیر انجام‌وظیفه بکنیم، رهبر انقلاب فرمودند که جایگاه شهید رئیسی که این‌قدر بالا آمد به دلیل تواضع این عزیز و خدمت جهادی بود.

 

حسینی گفت: دو موضوع پیشرو داریم که نکته اول انتخابات تیرماه است که ان‌شاءالله همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمود، حماسه انتخابات تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است، ان‌شاءالله همه با هم تلاش کنیم این امر ولی‌امر عملیاتی شود.

 

وی یادآور شد: نکته دوم اینکه رهبری فرمودند، انتخابی را داشته باشید که به مبانی انقلاب اسلامی وفادار باشد، میدانی باشد و جهادی باشد، شهدا برای ما الگو بودند و هستند و همیشه احساسمان این است که حسشان می‌کنیم، الان نزدیک‌ترین شهیدی که حس کردید شهید رئیسی بود که همه دیدند در کمتر از سه سال چه تحول عظیمی به وجود آورد، اولاً نیتش خیر بود ثانیاً ولایت‌مدار بود و ثالثاً وقتش را گذاشت که ما مسئولین باید این‌گونه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار