معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام؛

سپاه پاسداران برآمده از بطن مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: سپاه پاسداران برآمده از بطن مردم و یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان‌های نظام است و امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است که در زیر شاخه های آن، استخوان‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در حال شکسته شدن است.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۴۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۱ خردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور خدمت و همراهان ایشان، گفت: شهید رئیسی رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و مردمی بود که هم‌چون شهید بهشتی پس از شهادت، بیش از گذشته خدمات ماندگار و ارزشمند این شهید، نمایان شد. 

وی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در اجتماع مردم در سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی‌ (ره)، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «همه اعتراف کردند که شهید رئیسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود و برای خدمت، شب و روز نمی‌شناخت، رئیسی عزیز در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد. مرزبندی صریح با دشمنان و مخالفان انقلاب و پرهیز از دوپهلوگویی و اعتمادنکردن به لبخند دشمن را از خصوصیات درس‌آموز دیگر شهید رئیسی خواندند و افزودند؛ هریک از این خصوصیات برای سیاست‌مداران ما و رؤسای جمهور آینده و منتخبان ملت در همه بخش‌ها سرمشق است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ادامه داد: تحرک فراوان و بابرکت در سیاست خارجی برای حال و آینده کشور و استفاده از فرصت‌ها و برجسته کردن ایران در چشم رجال سیاسی دنیا از دیگر خصوصیات شهید رئیسی بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند و در خصوص ویژگی‌های مدیریتی آن شهید افزودند: سبک مدیریتی او در بین همکارانش، ویژه و همراه با صفا و صمیمیت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار