خبرهای داغ:
گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) انجام داد:

بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی و بالا بردن توان رزم بسیجیان

به منظور بالا رفتن سطح توانمندی آموزش اردوی بسجیان همراه با برنامه های متنوع آموزشی با حضور بسیجیان و پایوران گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محیط ویژه منطقه عمومی اسفرجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۵۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام) اردوی بسجیان همراه با برنامه های متنوع آموزشی با حضور بسیجیان و پایوران گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) به منظور بالا رفتن سطح توانمندی آموزش در محیط ویژه منطقه عمومی اسفرجان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) گفت: ضمن تبریک به مناسبت ایام فرخنده خردادماه بخصوص دهه ی با برکت کرامت اردوی ویژه ای که از ۲۰ روز قبل با برنامه ریزی کامل انجام شده بود برگزار گردید.

این فرمانده افزود: با برنامه هایی از جمله هماهنگی با اساتید مجرب از دانشگاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) جهت کلاس آموزشی تئوری پلاگرایدر،پاراموتور و اجرای آن توسط خود اساتید و آموزش و اجرای کار عملی راپل اعتماد به نفس، ستاره شناسی، جهت یابی در شب، عبور از رودخانه، پیاده روی در انواع محیط ها  ازجمله کوهستان، کویر و جنگل برگزار شد .

ایشان در ادامه بیان داشت: بحمدلله بسیجیان  به استعداد چمشگیری در این برنامه شرکت نمودند، که نقل و انتقالات و تجهیزات انفرادی با خودرو بسیجیان انجام شد.

وی در ادامه گفت:یکی از آموزشهای این اردو زندگی در شرایط سخت بود به این نحو که با در اختیار گذاشتن جیره ی خشک، طبخ غذا برعهده ی خود بسیجیان عزیز بود، این برنامه بصورت کاملا خود کافی توسط فرماندهان دسته ها در برنامه ها از فراخوان تا انتقال نیروها، برپایی چادر و استقرار در چادرها و..... تا پایان انجام گردید.

وی درپایان گفت:  تنوع دادن در برنامه های آموزشی و نوع متنوع برنامه ها و همچنین تغییر در محیط باعث شادابی و جذب  بسیجیان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار