برگزاری اولین اجلاسیه فرزندان شهدا در مازندران

فرمانده سپاه کربلا: یکی از اجلاسیه ها که برای اولین بار پیش بيني و در سطح کشور برگزار خواهد شد اجلاسیه فرزندان، مادران و پدران شهداست که برنامه ریزی و سین کامل اجرای آن نیز بر عهده خود فرزندان شهدای استان است.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دومین نشست صميمي و هم اندیشی جمعی از فرزندان شهدای استان مازندران با حضور سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " و حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی  " مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان " برگزار شد.

سردار مسلمی در ابتدای این جلسه از برگزاری اجلاسیه های دومین کنگره ملي شهدای سرافراز استان مازندران از یکم مهر ماه تا ۱۲ مهرماه سال جاری خبر داد و افزود : یکی از اجلاسیه ها که برای اولین بار پیش بيني و در سطح کشور برگزار خواهد شد اجلاسیه فرزندان، مادران و پدران شهداست که برنامه ریزی و سین کامل اجرای آن نیز بر عهده خود فرزندان شهدای استان است. 

سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " نگاهی هم به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوري داشت و مشارکت حداکثری را مهمترین مولفه و وجه انتخابات برشمرد و افزود: همه همت ها را باید صرف تبیین و روشنگري برای حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه کرد چرا که نتایج و پيامدهاي مشارکت حداکثری در جنبه های مختلف بسیار حائز اهمیت و اقتدار و پیشرفت دو چندان ایران اسلامی را در پی خواهد داشت. 

سردار مسلمی با بیان اینکه، اعضای رسمی سپاه حق حمایت از هیچ کاندیدایی رو ندارند خاطر نشان کرد: سپاه خود را هزینه هیچ فرد و حزبی نخواهد کرد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا نیز در این برنامه به وصیتنامه های شهدا که اطاعت و پشتیبانی از ولی فقیه زمان از جمله تاکیدات و وجه مشترک این وصیتنامه ها بوده است ، اشاره کرد و افزود: رستگاري، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامي را مدیون تدابیر و هدایت هاي حکیمانه امامین انقلاب هستیم و باید همواره پشتيباني و اطاعت از ولی فقیه زمان را ملاک گفتار و رفتار خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار