نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری:

رئیس‌جمهور آینده جلوه دفاع از ارزش‌های انقلاب باشد

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری گفت: رئیس‌جمهور دوره بعد باید فردی باشد که نماد انقلابی‌گری و دفاع از ارزش‌های انقلاب را در سرلوحه کارش قرار دهد.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۷۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸


ماموستا اقبال بهمنی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته ثابت کردند پای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم استان کردستان در انتخابات‌ای گذشته با حضور پر شور خود پای صندوق‌های رای خط بطلانی بر فتنه دشمنان داخلی و خارجی کشیدند.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان داشت: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی این دوره از انتخابات یک سال زودتر برگزار شد که مطمئن مردم با حضور حداکثری در پای صندوق و انتخاب فرد اصلح ادامه راه شهید رئیسی را ترسیم می‌کنند.

ماموستا اقبال بهمنی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم‌سالاری دینی بنا نهاده شده و یکی از حق‌های مردم در این نظام حق انتخاب است.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان بعد از برگزاری جلسات متعدد و بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات شش نفر را به‌عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری معرفی کردند.

نماینده مردم کردستان در ششمین دوره خبرگان رهبری ادامه داد: وظیفه سنگین شورای نگهبان تأیید صلاحیت کاندیدا‌ها بود و مردم ایران باید با تحقیق و بررسی از بین این شش نفر یک نفر را که صلاحیت سکان ریاست‌جمهوری را دارد انتخاب کنند.

ماموستا بهمنی تأکید کرد: کاندیدای اصلح شخصی است که توانمند، دارای برنامه باشد و در راستای ارزش‌های نظام و انقلاب خدمت کند.

وی اعلام کرد: سکان‌دار قوه مجریه باید فردی انقلابی و در راستای ارزش‌های اسلامی نسبت به ملت ایران وفادار باشد و در هیچ مذاکره‌ای اجازه ندهد دشمنی نسبت به خاک ایران طمع داشته باشد و از تمامیت ارضی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دفاع کند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید برای حوزه‌های جامعه دارای برنامه مشخص و مدون باشد؛ زیرا انسان بی‌برنامه آنها در قوه مجریه نمی‌تواند به مردم خدمت کند.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران متشکل از اقوام مختلف است، اضافه کرد: رئیس‌جمهور آینده با حرکت در خط آیت‌الله رئیسی باید در راستای وحدت و یکپارچگی بین اقوام مختلف جامعه با برنامه قدم بردارد.

ماموستا بهمنی در پایان سخنان خود بر حضور حداکثری مردم کردستان در پای صندوق‌های رای تأکید کرد و بیان داشت: کار در پشت میز و اتاق کار مدیریت نمی‌شود؛ رئیس‌جمهور آینده مانند رئیس‌جمهور شهید باید در صحنه باشد تا مشکلات مردم را ببینید و در راستای حل آن قدم بردارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار