مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع):

شرکت در انتخابات عمل به تکلیف شرعی و عقلی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع سربازان تیپ امام صادق (ع) گفت: شرکت در انتخابات واجب شرعی و عقلی است.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: نامزد‌های ریاست جمهوری انتخاب شده شخصیت‌های شاخص و برجسته و شناخته شده هستند، لذا شرکت در انتخابات ۸ تیر با توجه به موقعیت ویژه کشور و حتی جهان اسلام، جز ضروریات و عمل به تکلیف شرعی، عقلی و انقلابی است.

وی افزود: عقل هر انسان با کوچکترین تأمل این را ایجاب می‌کند که در سرنوشت خود دخیل و سهیم باشد، زیرا این انتخاب‌ها هستند که مدیری لایق را برکرسی می‌نشاند و فرقی هم نمی‌کند چه انتخابی اعم از انتخابات شورای اسلامی، مجلس و یا ریاست جمهوری باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) تصریح کرد: برنده اصلی در این صحنه سیاسی مردم ایران هستند، چرا که حضور مردم در این روز بزرگ و سرنوشت ساز، در راستای پاسخ مثبت و حمایت همه جانبه ملت همیشه در صحنه ایران از کشور و مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام راحل (ره) خواهد بود.

 حجت‌الاسلام یحیایی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح و شایسته وظیفه تک تک افراد جامعه است و از صدر اسلام و بر اساس توصیه‌های قرآنی، همواره همگرایی و انجام امور مبتنی بر مشورت و پرس و جو از ارکان نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان این که وجوب شرکت در انتخابات از چند جنبه قابل ملاحظه است، گفت: یکی اصل تقویت حکومت اسلامی است که بی شک شرکت در انتخابات موجب تقویت حکومت اسلامی می‌ شود و دیگری هم موضوع لزوم شرکت انسان در تعیین سرنوشت خود است که به حکم عقل باید برای آن نیز پای صندوق رأی بیاید حتی اگر حکومت اسلامی را قبول نداشته باشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار