خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی، نشان از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در دنیا است

حجت الاسلام کمالی، نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی را نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در دنیا دانست و گفت: امروز با تقابل تفکر نظم نوين جهانی با تمدن نوین اسلامی در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم و به قله نزدیک شدیم.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۷۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان درمیان، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدا و سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی  گفت: انقلاب اسلامی برآمدی از بعثت پیامبر اسلام(ص) و عاشورای سیدالشهدا علیه‌السلام است.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) این انقلاب را باهویت انقلابی اسلامی تشکیل داد، گفت: شعاع نگاه امام خمینی(ره) در گفتمان انقلاب اسلامی تنها مختص مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی نیست و این تفکر امروز در کل دنیا فراگیر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: امروز شاهد بیداری اسلامی در قلب سرزمین‌های اروپایی و آمریکایی هستیم و نفوذ آرمان‌های انقلاب امام راحل (ره) را در بین دانشگاه ها و اندیشه دانشجویان کشورهای اروپایی شاهد هستیم.

حجت الاسلام کمالی افزود: امروز دکترین انقلاب اسلامی پررنگ تر و جدی تر از قبل در دنیا درحال حرکت است، و این گفتمان تمامی گفتمان های دیگر را از بین برده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: انقلاب اسلامی با هدف بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) تشکیل شده است همان گونه که امام راحل (ره) فرمودند: این قرن؛ قرن غلبه‌ مستضعفین بر مستکبرین است.

وی با بیان اینکه راه امام خمینی(ره) راه ما است، گفت: امام خمینی( ره) فرمودند: انقلاب اسلامی بینی دشمن را بر خاک می‌مالد بنابراین لازم است که اصول و شاخصه های اندیشه های امام راحل را به عنوان الگوی راه خود که ادامه دهنده راه امام (ره) هست حاکم کنیم.

حجت الاسلام کمالی گفت: بزرگترین علاج دردهای امروز ادامه دادن راه و گفتمان امامین انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: شاخصه‌های اندیشه های امام راحل عبارتند از اثبات اسلام ناب محمدی در مقابل نفی اسلام آمریکایی، حفاظت از گرفتار شدن مردم در اندیشه سکولاریسم و مانع شدن از جدایی دین از سیاست که الگویی از تلفیق دین و سیاست را در‌ پاسخ به کسانی که گفتند دین به آخر رسیده رابه ما ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ امامین انقلاب در دنیا کارساز بوده و است، گفت: امام راحل فرمودند: اگر تعبد، تعقل، دموکراسی، ایمان و دین و عمل باهم باشد می‌توان پیشرفت کرد؛ در عصر حاضر نتیجه گفتمان امام خمینی (ره)‌ را میتوان دید.

حجت‌الاسلام کمالی بیان کرد: امروز پرچم اسلام به برکت دکترین امامین انقلاب با افتخار در دنیا بلند است و نگاه دنیا متوجه انقلاب اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین است، گفت: امروز دنیای کفر تمام قد به مقابله با گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی برخاسته است چون می‌داند جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی سازش نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: به برکت جمهوری اسلامی و گفتمان امامین انقلاب؛ پرچم با برکت قرآن و اسلام ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و فروپاشی هژمونی غرب را رقم زده است و امروز عصر طلایی انقلاب اسلامی است و ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات پیروزمندانه و مقتدرانه در پاسخ به حمله‌ی رژیم صهیونیستی به خاک ایران در کشور سوریه انجام شد که به دنبال این عملیات رژیم کودک کش و متجاوز صهیونیستی تنبیه شد. 

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: عملیات وعده صادق دستاوردهای بسیاری برای کشورهای منطقه و ایران به همراه داشت و اینها همه نشان از شکوه انقلاب اسلامی و دکترین امامین انقلاب است که امروز دنیا شاهد است.

وی گفت: در عملیات وعده صادق باهدف قرارگرفتن "نواتیم" مهمترین مرکز جاسوسی و تجهیزات اسرائیلی، تحقق وعده الهی را بدست رزمندگان اسلام شاهد بودیم و این عملیات یک جنگ ترکیبی بزرگ بود که معادله قدرت را به نفع نظام اسلامی در دنیا عوض کرد.

حجت الاسلام کمالی به محبوبیت شهید آیت الله رئیسی در بین ملت‌های دنیا اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ کشور دنیا در پی شهادت رئیس جمهور شهید پیام تسلیت صادر کردند چرا که کشورهای دنیا به این باور رسیده‌اند که عامل ثبات منطقه ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)، نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی را نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در دنیا دانست و گفت: امروز با تقابل تفکر نظم نوين جهانی با تمدن نوین اسلامی در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم و به قله نزدیک شدیم.

وی با بیان اینکه منظومه فکری رهبر معظم انقلاب ۱۲۰ شاخص برای انتخاب رئیس جمهور اصلح معرفی کرده، افزود: برای داشتن انتخاب اصلح باید براساس شاخصه های این منظومه حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار