خبرهای داغ:

استقرار جریانات جنوبی و مرطوب تا روز چهارشنبه در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی‌نقشه های پیش‌یابی استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا اواسط وقت فردا چهارشنبه نشان می دهد.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۸۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز سه شنبه بیان کرد: استقرار این جریانات سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی ، غربی و مرکزی خواهد شد.

 

وی افزود: طی امروز به دلیل عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رشد ابر، رگبارهای پراکنده، رعد و برق و تندبادهای لحظه ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خواهیم بود. سبزه زاری ادامه داد: تا فردا چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر، وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتا شدید گاهی همراه با تندبادهای لحظه ای پیش‌بینی می‌شود که با توجه به میزان وزش باد رخداد گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا پایان هفته تغییرات دمایی محسوس نیست و شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج است.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۶.۸ و دهدز با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۵.۸ و حداقل ۳۲.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به وزش تندباد لحظه ای و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و همرفتی از بعد از ظهر روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار