خبرهای داغ:
الگو باشیم؛

احداث گلخانه برای ایجاد اشتغال توسط کارآفرین مینودشتی

وحید پسرکلو کارآفرین مینودشتی در روستای آرام نرو پایین این شهرستان با ایجاد یک گلخانه، زمینه اشتغال را برای خود و خانواده فراهم کرده است که هم اکنون سه نفر در این گلخانه مشغول کار می باشند.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

احداث گلخانه برای ایجاد اشتغال توسط کارآفرین مینودشتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ وحید پسرکلو کارآفرین مینودشتی در روستای آرام نرو پایین این شهرستان با ایجاد یک گلخانه، زمینه اشتغال را برای خود و خانواده فراهم کرده است که هم اکنون سه نفر در این گلخانه مشغول کار می باشند.

وی که 12 سال است به کار پرورش گل و گیاه مشغول است ، علاقه خود به این رشته را زمینه ورود به این حرفه و احداث گلخانه برای پرورش گل بیان می کند.

احداث گلخانه برای ایجاد اشتغال توسط کارآفرین مینودشتی

پسرکلو در سال 1396 بعنوان نفر برتر اقتصاد مقاومتی در استان گلستان انتخاب شد که این انتخاب، اراده او را برای توسعه کاری بیشتر کرد.

این کار آفرین مینودشتی با بیان اینکه قصد توسعه کار خود را داشت، با بسیج سازندگی شهرستان مینودشت مکاتبه هایی انجام می دهد و مبلغ یکصدمیلیون تومان تسهیلات دریافت می کند.

وحید پسرکلو با دریافت این وام روی پشت بام خانه خود گلخانه دیگری احداث میکند تا به این وسیله به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهد.

احداث گلخانه برای ایجاد اشتغال توسط کارآفرین مینودشتی

وی محصولات خود را در بازار شهرستان، استان و برخی شهرهای دیگر کشور ارسال می کند که با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

او محصولات خود را از طریق سایت فروشی که ایجاد کرده است می فروشد و از مسئولین امر انتظار دارد تا با ایجاد بازارچه فروش و نمایشگاههای مختلف زمینه ارائه بیشتر محصولات را برای کار آفرینان فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار