ضرورت جلوگیری از سقط جنین در جامعه

امام جمعه کرمان خواستار جلوگیری از سقط جنین در جامعه شد و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید به‌صورت جدی در زمینه جلوگیری از سقط‌های رسمی و غیررسمی اقدام کنند.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی  امروز در حاشیه آغاز به کار طرح ملی رویش امید (درمان زوج‌های نابارور) گفت: بحث افزایش جمعیت یکی از مهمترین موضوعات کشور است و همه دست‌به دست هم دهند تا اقدامات ارزشمندی که در این زمینه در استان کرمان انجام شده است، با سرعت بیشتری ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اعلام اینکه برای افزایش جمعیت باید تبلیغات بسیار خوبی را داشته باشیم، بیان کرد: باید علت‌هایی که موجب کاهش رشد جمعیت ما شده است را برای مردم توضیح دهیم و نتایج مثبت جمعیت زیاد را به مردم بگوییم.

وی تصریح کرد: مردم ما باید این را حس کنند که کاهش جمعیت جوان کشور چه مشکلات وحشتناکی را ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام والمسمین علیدادی‌سلیمانی همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و مشوق‌ها هم می‌تواند به افزایش انگیزه زوج‌ها برای فرزندآوری کمک کند که دولت اعطای مشوق‌ها را شروع کرده است و این روند باید افزایش یابد.

وی اضافه کرد: حمایت از زوج‌های نابارور برای درمان هم در افزایش فرزندآوری موثر است و اگر بتوانیم ۷۰ یا ۸۰ درصد از جمعیت ۳ میلیونی زوج‌های نابارور را درمان کنیم، جمعیت کشور به‌سمت مثبت شدن پیش می‌رود.

امام جمعه کرمان خواستار جلوگیری از سقط جنین شد و بیان داشت: دستگاه‌های نظارتی به‌صورت جدی در زمینه جلوگیری از سقط‌های رسمی و غیررسمی اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار