فرمانده سپاه کربلا:

اولویت امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است

نشست صمیمی سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا " با جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای استان مازندران با محوریت انتخابات برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۰۵۷۴۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشست صمیمی سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا " با جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای استان مازندران با محوریت انتخابات برگزار شد .

 سردار مسلمی در این نشست با بیان اینکه هم افزایی و اندیشه ورزی درخصوص انتخابات از اهداف تشکیل این جلسه بوده است، بیان داشت: هرکس در هرجایگاهی و در هر شغلی نسبت به این رویداد بزرگ (انتخابات) وظیفه ای دارد.

 فرمانده سپاه کربلا ضمن اشاره به سیاست مجموعه سپاه براساس اصل 157قانون اساسی که حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است، اظهار کرد: سپاه خود را هزینه انقلاب و اسلام عزیز می کند اما هزینه افراد و احزاب نمی کند.

 وی تصریح کرد: چهار راهبردی را که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتخابات مجلس عنوان کردند در دستور کار داریم: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت که در ابعاد مختلف پیگیر موضوع هستیم.

 سردار مسلمی افزود:آنچه که امروز اولویت کار ما در این جلسه است بحث مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

 وی گفت: به برکت رئیس جمهور شهید ریل گذاری مناسبی در کشور صورت گرفت و امروز ویژگی‌های فرد اصلح در شهید رئیسی تجلی یافته است و باید در مسیر این شهید گام برداشت.

 فرمانده سپاه کربلا به نقد منصفانه اصحاب رسانه و قلم اشاره نمود و بیان داشت: رسانه باید نقد منصفانه کند، نه نقد غیرمنصفانه که چهره فردی را بی دلیل سیاه کند و بر این باور باشد که دارم نقد می کنم. خبرنگار مستقلی که براساس ارزش ها قلم می زند در آخرت سربلند خواهد بود.

 وی ادامه داد: امروز اصحاب رسانه نقش بسیار برجسته ای در آگاهی افکار عمومی دارد، یک اقدام به جا و عملکرد واقعی را می تواند وارونه جلوه دهد و یا برعکس.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار