گفتگو با کارآفرین بسیجی اکرم طالبی راد

خانم طالبی راد در حوزه کارگاه خیاطی و دوخت در شهرستان جاجرم فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۰۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸

خانم طالبی در ابتدا بیان داشت:یکی از موضوعات مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیج،کمک به اشتغال‌زایی کسب و کار های خرد و کوچک و تبدیل شدن آنها به واحدهای تولیدی و اقتصادی بزرگ تر می باشد،که در همین راستا ما هم با ایجاد یک کارگاه خیاطی در تلاش هستیم تا علاوه بر ایجاد یک کسب و کار در این شهرستان چند نفر هم نیروی کار جذب کنیم که همین ایجاد شغل برای چند نفر خودش یک دستاورد بزرگی می باشد.

 طالبی در ادامه افزود:شروع و ایجاد کارگاه و اشتغال‌زایی با مشاوره و پیشنهاد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج جاجرم بوده است ودر همین راستا تسهیلاتی واگذار شد که باعث شد مسیر فعالیت ما سرعت خوبی داشته باشد.

وی افزود:در کارگاه خیاطی ما ۱۵روز اول کارها در قالب آموزش بوده و به نوعی شروع کار محسوب شده، سپس با تقویت کارگاه در حال حاضر شرایط بهتر شده و روزی ۳تا۵ دست لباس و... تحویل مشتریان داده می شود.

در پایان گفتگو کار آفرین بسیجی بیان داشت:برنامه ریزی شده با بهبود فعالیت کارگاه،فرآیند تولید به صورت خطی و انبوه صورت گیرد تا بتوانیم علاوه بر جذب نیروی کار بیشتر تولیدات بیشتری هم داشته باشیم و پاسخگوی نیاز شهرستان و در ادامه حتی پاسخگوی نیاز سایر شهرستان ها هم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار