خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج تاکید شد:

حضور حداکثری ورزشکاران بسیجی فارس در انتخابات ریاست جمهوری

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران فارس از حضور حداکثری ورزشکاران بسیجی فارس و دعوت آنان از آحاد مختلف مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۰۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
شکراله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و لزوم حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در این انتخابات، اظهار داشت: بسیج ورزشکاران فارس در راستای مشارکت حداکثری با برگزاری جلسات و نشست‌های روشنگری و جهادد تبیین، بر این امر مهم تاکید دارد و ورزشکاران فارسی همراه همه اقشار دیگر مردم در ایران اسلامی، در این رویداد مهم تاریخی کشور حضور خواهند داشت.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در اداره کل ورزش و جوانان فارس و برگزاری نشست‌های مختلف با حضور مدیرکل و هیئات ورزشی؛ تصریح کرد: برنامه‌ای تدارک دیده شده که قهرمانان ملی، مدیران و ورزشکاران طی برنامه‌هایی نسبت به دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، همچون مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.
 
مسکویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، بخصوص شهید سید ابراهیم رییسی و همراهانشان، ادامه داد: جامعه ورزشکاران فارس در پاسداشت خون این شهدای عزیز و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این رویداد بزرگ ملی حضور حداکثری خواهند داشت.
 
 انتهای پیام/
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار