خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

بهترین راه مقابله با شبهات، جلسات جهاد تبیین است/باید برای حضور حداکثری در انتخابات آتی ، تلاش کنیم

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: همه باید تمام تلاش خودمان را معطوف به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح برابر معیارها و شاخصه های بیان شده از سوی رهبر عزیزمان کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۱۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

بهترین راه مقابله با شبهات، جلسات جهاد تبیین است/باید برای حضور حداکثری در انتخابات آتی ، تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه گنبدکاووس در نشست جهاد تبیین ویژه مربیان پیش‌دبستانی این شهرستان گفت: بهترین راه مقابله با شبهات و تحریف دشمن برگزاری جلسات و نشست های جهاد تبیین است.

وی افزود: خدا را شاکریم که با وجود توطئه ها و برنامه های شوم دشمن در طول عمر انقلاب امروز نظام به سطح بالایی از ثبات سیاسی و امنیتی رسیده است که در کوران حوادث امنیت و آرامش با انفاس قدسی مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم حاکم است.

حسینی اظهار داشت: ولایت و رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم دو عامل اساسی در تبدیل تهدیدات به فرصت در کشور بوده اند.

وی با اشاره به خدمات بسیار ارزنده دولت شهید رئیسی و همراهان شهیدش بیان داشت: شهید رئیسی با نگاه و تفکر بسیجی و انقلابی و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار پای در میدان گذاشتند که دستاوردهای زیادی داشت. از شاخص‌های شهید رئیسی دو عامل خیلی بارز بود اول اینکه ایشان خود را همواره سرباز ولایت می دانستند و عنوان می کردند که انقلاب یک فرمانده دارد و او مقام معظم رهبری است و دوم اینکه تمامی کارهای ایشان برای رضای خدا و همراه با اخلاص عمل بود. 

حسینی در پایان با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شما فرهنگیان می توانید نقش بسیار اثر گذار و سازنده ای را در انتخابات آتی از خودتان به نمایش بگذارید. همه باید تمام تلاش خودمان را معطوف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح برابر معیارها و شاخصه های بیان شده از سوی رهبری عزیزمان کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار