عالم برجسته اهل سنت کردستان:

شرکت در انتخابات رأی به انقلاب اسلامی است

عالم برجسته اهل سنت کردستان با بیان اینکه شرکت در انتخابات در واقع رأی به انقلاب اسلامی است، گفت: مردم استان کردستان در طول این ۴۵ سال ثابت کرده‌اند که همواره پای این انقلاب هستند و همگام با مردم ایران دشمنان را سرکوب خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۲۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

ماموستا امین راستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: شرکت در انتخابات بر سر هر مسلمان ایرانی که به سن قانونی رسیده باشد یک واجب مکلف است؛ چراکه از دید اسلام، دولت مقدمه‌ای برای اجرای احکام الهی است و احکام جایگاهی بدون شخص دولت امکان‌پذیر نیست.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان گفت: مردم کردستان اکثر قریب به‌اتفاق که اهل‌سنت هستند معتقد به حکومت و دولت اسلامی هستند و وظیفه هر مسلمانی است که در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات در واقع رأی به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان در طول این ۴۵ سال ثابت کرده‌اند که همواره پای این انقلاب هستند و بار دیگر در انتخابات ۸ تیرماه با حضور پرشور خود رأی به انقلاب اسلامی را خواهند داد و همگام با مردم ایران دشمنان را سرکوب خواهند کرد.

ماموستا راستی ادامه داد: در طول تاریخ، خداوند برای احیا و رشد دین اسلام مواردی را مطرح کرده‌اند که از جمله آنها امام حسین (ع) بود که خداوند به وی الهام فرمود تا برای زنده‌ماندن دین رسول‌الله خود و خانواده‌اش قربانی گردند و در این راه به شهادت برسند؛ لذا زنده‌بودن اسلام متأثر از نهضت امام حسین (ع) است.

وی تأکید کرد: شهید رئیسی شخصیتی خستگی‌ناپذیر و مردم‌دار و خادم مردم بود و حل مشکلات مردم از دغدغه‌های وی به شمار می‌آمد؛ لذا رئیس‌جمهور آینده باید این شخصیت خدوم را که تلاش بی‌وقفه، مسئولیت‌پذیری، در میان مردم بودن و با مردم بودن و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های وی بود را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با تمام توان در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کرد و خدمات ایشان در ذهن مردم ماندگار خواهد بود که امیدواریم کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با وحدت و به‌دوراز هرگونه جناح‌بازی خلوص و توانایی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند و هدفشان پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار