حجت الاسلام طیبی فر:

حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است

زنجان-جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است است چرا که طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)مکمل حرکت عظیمی است که در تشییع پیکر شهدای خدمت انجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۷۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسین طیبی فر صبح امروز در نشست همفکری و هم افزایی فعالان جهاد تبیین که با حضور جمعی از مسئولین،نخبگان،اساتید و هادیان سیاسی در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد،اظهار کرد:شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی اتفاقی ناگوار و غیر منتظره بود‌.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو با بیان اینکه در آستانه یک حرکت عظیم در کشور اسلامی هستیم ،تصریح کرد:به منظور ادامه ریل گذاری در مسیر انقلاب اسلامی و با توجه به برخی مشکلات جامعه به یک استمرار و سرعت عمل نیاز است تا این مسائل هرچه سریعتر رفع شود.

 

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه از صدر اسلام محور حق و باطل همواره در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند،افزود:

پیامبر اکرم(ص)در خطبه غدیر جایگاه ولایت را در راستای استمرار رسالت و نبوت برای مردم تبیین کردند.

 

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه معاندین و دشمنان حتی به پیامبر(ص)، بزرگترین رهبر جهان بشریت و گل سرسبد انسانیت شایعه و تهمت می زدند،افزود:اما پیامبر (ص)کریمانه با آنان رفتار می کردند.

 

این مسئول با بیان اینکه امروز باید نگاه ها را عوض کرد چرا که در هرشرایطی که قرار میگیریم اگر جریان شناسی درستی نداشته باشیم موفق نمی شویم،خاطرنشان کرد:برخی افراد تنها راه حل مشکلات کشور را دوستی با غرب می دانند و به گذشته کشور پشت می کنند .

 

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر اینکه جریان شناسی از ابتدای اسلام تاکنون وجود داشته و ضروری است،تصریح کرد:چرا که برخی افراد نقش ستون پنجم را در جامعه ایفا کرده و این طرز تفکر ها همان چیزی است که در صدر اسلام نیز در برخی معاندین وجود داشت.

 

وی  بابیان اینکه باید ندای توحید مقاومت و ایستادگی و مبارزه را به همه دنیا منتشر کنیم،گفت:فراز و نشیب های فراوانی پس از انقلاب اسلامی داشتیم که با عنایت خداوند متعال و وجود بابصیرت و صلابت گونه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)از تنامی بحران ها عبور کردیم.

 

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به ویژگی های شخصیتی رئیس جمهور شهید افزود:از ابتدای فعالیت ایشان در سمت رئیس جمهور حملات و هجمه های زیاد و سنگینی بر ایشان وارد شد اما مرد و مردانه در وسط میدان ایستادند و جانانه ریل گذاری های اقتصادی جدید را بنا کردند.

 

وی ادامه داد:ایشان در طول مدت فعالیت خود چندین هزار کارگاه و کارخانه را احیا و راه اندازی کردند چرا که تفکر ایشان وابسته به غرب نبود.

 

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است است چرا که طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)مکمل حرکت عظیمی است که در تشییع پیکر شهدای خدمت انجام شد.

 

وی  کارآمدی،اعتقاد به مبانی انقلاب و ارزش ها را از شاخصه های انتخاب رئیس جمهور آتی دانست و گفت:مرزبندی بین تفکرات  خودی و غیر خودی و استمرار حرکت در مسیر ارزش ها یکی از ملاک های انتخاب اصلح است.

 

 

این مسئول بااشاره به اینکه در دوران خدمت شهید رئیسی ریل گذاری اتفاق افتاد،یادآور شد:میبایست این حرکت جهادی ادامه یابد تا به اهداف انقلاب دست یافت.

 

وی در پایان با بیان اینکه موضوع ولایتمداری با سه مقدمه شکل پیدا میکند،گفت:ولایت فهمی، ولایت باوری و ولایت مداری سه مولفه اصلی در انتخاب اصلح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار