خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید:

رویکرد بسیج اساتید، جهاد تبیین در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است

مسئول سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه رویکرد این سازمان، جهاد تبیین در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: بسیج اساتید ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، میزگردهای رسانه‌ای را به همین مناسبت پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۹۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «محمدرضا مردانی» مسئول سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد طی سخنانی در نشست خبری اظهار داشت: روز شهادت شهید مصطفی چمران روز بسیج اساتید نامگذاری شده است و از این رو همه ساله در ۳۱ خرداد برنامه‌های‌ متعددی برگز‌ار می‌شود و طی آن رویکردها و نقش آفرینی‌های بسیج ‌اساتید در یک ‌سال گذشته مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد و مراسمی ‌با حضور ۳۱ هزار بسیجی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه ۳۰ خرداد نشستی با شعار »استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی» برگزار می‌شود که در تهران این مراسم با حضور یک هزار استاد بسیجی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برپا می‌گردد و ۳۰ هزار نفر نیز همزمان در سایر شهرها به صورت ویدئوکنفرانسی در این نشست حضور خواهند داشت.

 مسئول سازمان بسیج اساتید با اشاره به اینکه در دانشگاه ها نیز برنامه‌هایی به همین ‌مناسبت پیش بینی شده است، گفت: در نشست یک هزار ‌نفری اساتید بسیجی تهران سرلشکر «سلامی» فرمانده کل سپاه و زلفی‌گل وزیر علوم به ایراد سخن‌ می پردازند.

وی‌ اضافه کرد: امسال از ‌مقام ‌شامخ شهید شهریاری که به عنوان شهید شاخص امسال بسیج اساتید معرفی شده به همراه سایر شهدای علمی کشور تجلیل به عمل می‌آید؛ ۳۱ خرداد امسال چون با دهه امامت و ولایت مصادف شده به‌ همین دلیل شعار سال را با توجه به این موضوع انتخاب کردیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید گفت: در نشست های بسیج اساتید به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید نیز پرداخته می شود.

مردانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست ‌جمهوری عنوان کرد: تمامی ‌کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان ‌تایید شدند از نظر بسیج اساتید کاندیداهای قانونی هستند و از این رو بسیج اساتید به مصادیق کاندیداها نمی پردازد و موضع‌گیری نسبت به کاندیداها ندارد زیرا رویکرد بسیج اساتید جهاد تبیین در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است لذا در همین راستا هرچند دانشگاه‌ها تعطیل هستند اما برای تبیین‌ حساسیت انتخابات، اساتید بسیجی تریبون آزاد در مناطق پر‌جمعیت و حضور در خوابگاه‌ها و گفت‌و‌گو با دانشجویان به همراه دعوت از مردم برای حضور در انتخابات و برپایی میزگردهای رسانه‌ای را در دستور کار دارند.

وی در همین راستا گفت: باید اذعان کنیم جای افسوس دارد که در مراسم ‌امسال نمی‌توانیم از سخنرانی شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی بهره ببریم ‌زیرا مقرر شده بود که به مناسبت روز بسیج اساتید از سخنرانی رئیس جمهور هم ‌استفاده کنیم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار