کارشناس مباحث دفاع مقدس؛

اتحاد حول محور ولایت است/ فردی انتخاب کنیم که معتقد به مبانی و آرمان های انقلاب باشد

اتحاد حول محور ولایت است/ فردی انتخاب کنیم که معتقد به مبانی و آرمان های انقلاب باشد
حجت الاسلام حاج احمد پناهیان گفت:شهید آیت الله رئیسی فضای کشور را به سمت گفتمان خدمت تغییر داد و آستانه تفکر را عوض و بالا برد.
کد خبر: ۹۶۰۵۹۶۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

قزوین_ به گزارش بسیج، آیین بزرگداشت شهید جمهور و هیئت همراه با حضور حجت الاسلام حاج احمد پناهیان، مسئولان شهری و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) آبیک برگزار شد.

حجت الاسلام پناهیان، کارشناس مباحث دفاع مقدس در این مراسم ضمن بیان روایتی اظهار کرد: انسان مومن زندگی پرفراز و نشیبی دارد و باید آن را طی نماید و نباید به دنبال راحتی، آسایش و روال جاری آرام باشد و چیزی که باعث می‌شود ایرانیان در قیام آخرالزمان موفق شوند تمسک به ولایت می‌باشد.

وی با اشاره به ویژگی شاخص شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: شهید جمهور ولایتمدار بود و تمام تلاشش بر این بود که اوامر رهبری و ولایت انجام شود؛ قبل از انتخابات دولت سیزدهم رسانه‌های بیگانه حتی با ذکر نام سعی نمودند که نگذارند ایشان رئیس جمهور شوند و اظهار می‌کردند اگر ایشان رئیس جمهور شود جریانی که در مدیریت کشور ورود پیدا می‌کند، جریان انقلابی است و تحلیل دشمنان این بود که اگر جریان انقلابی مدیریت کشور را در دست بگیرد مشکلات به تدریج حل خواهد شد و دیگر به وسیله برخی از افراد نمی‌شود جریان سازی کاذب در کشور ایجاد نمود.

کارشناس مباحث دفاع مقدس افزود: از زمانی که شهید آیت الله رئیسی در رأس منصب قرار گرفتند عزم خود را برای خدمت گذاشته و به شعار و وعده‌هایشان عمل نمودند و در طی این سه سال جریان خدمت خالصانه مردمی بیش از ۱۰ هزار کارخانه و کارگاه راه‌اندازی و ده‌ها هزار نفر مشغول به فعالیت شدند و زندگی‌شان به چرخه افتاد.

وی ادامه داد: در دولت‌های قبل خدمت به مردم فراموش شده بود و عنوان می‌شد که رابطه با آمریکا مشکلات را حل می‌کند؛ همیشه اسلام از کسانی لطمه خورده که در پوسته حق هستند اما باطنشان باطل بوده و زیبا صحبت می‌کنند.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: بیان می‌شد که استقلال برای انقلاب خوب است و الان دیگر انقلابی در کار نیست و وقت زندگی کردن است؛ اما نمی‌گفتند که زندگی در انقلاب است و طبق آیه قرآن حیات شما مسلمین در انقلاب و ایجاد تحول است؛ ما برای ایجاد تحول بشری در جهان مسلمان شده‌ایم و تحولات و بیداری که در دانشگاه‌های اروپا اتفاق افتاده وعده‌ای است که امام ۵۰ سال پیش داده بودند و امروز باید بسیجیان جهان اسلام در ایجاد حکومت جهانی اسلامی نقش داشته باشند و این شدنی است.

وی اضافه کرد: اگر به اسلام انقلابی قائل باشیم؛ معتقدیم که تا اسلام هست انقلاب هست و تا انقلاب هست؛ مبارزه هست و شهید جمهور قائل و معتقد به اسلام انقلابی بود و خودش دست پرورده این اسلام انقلابی بود و با تمام وجود به مردم خدمت می‌کرد. 

کارشناس مباحث دفاع مقدس تشریح کرد: اسلام انقلابی افرادی همچون شهید آیت الله رئیسی را پرورش می‌دهد که بعد از ارتباط عاطفی با خدا مهمترین ویژگی‌هایشان تواضع در برابر مردم است و ایشان در طی این سال‌ها عهده‌دار مناصب مهم و مختلفی بود و این نشان از تخصص ایشان داشت؛ اما متاسفانه تهمت‌ها و فشارها از هر طرف بر روی ایشان زیاد بود و کسی که باعث شد شهید بزرگوار این مسیر را با قدرت ادامه دهد شخص مقام معظم رهبری بودند؛ همان نقشی که امام راحل در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری ایفا نمودند و این نشان دهنده نقش بی‌بدیل امام و ولایت است.

حجت الاسلام حاج احمد پناهیان بیان کرد: حماسه حضور باشکوه مردم در تشییع شهید جمهور و و شهدای خدمت تایید و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی بود زیرا شهید جمهور سریع و شفاف پای انقلاب می‌ایستادند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کردند و نشان داد که می‌شود در اوج، حرف و بیان انقلابی داشت و هم خدمت نمود.

کارشناس مباحث دفاع مقدس گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های انقلابی بودن تغییر مسیر گفتمان است و شهید آیت الله رئیسی فضای کشور را به سمت گفتمان خدمت تغییر داد و آستانه تفکر را عوض نمود و ما برای رسیدن به این فضای گفتمان با تقدیم شهدای عزیزی هزینه دادیم.

وی ادامه داد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی فضای کشور شبیه فضای کشور بحران زده نشد، اگر هر کشوری این شرایط را داشت، شیرازه امور از هم می‌پاچید؛ اما با تدبیر مقام معظم رهبری، امروز کشور دقیقاً بر اساس روال قبل اداره می‌شود و این نشان دهنده قدرت حقیقی نظام است و اگر می‌خواهیم که کشور ما آسیبی نبیند باید مطیع و پیرو ولایت رهبری باشیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد: باید فردی انتخاب شود که معتقد به مبانی و آرمان های انقلاب، استکبار ستیز، حامی مستضعفین و معتقد به خدمت و مبارزه با فساد باشد و همچنین طبق فرموده مقام معظم رهبری، مسئولی را انتخاب کنیم که رای محکم و قوی داشته باشد و همچنین از کاندیداها می‌خواهیم که به هم اعتماد کرده، انرژی و قدرت خود را یکی و به اجماع برسند تا مردم با طیب خاطر رای بدهند و اگر ضعفی هم در فرد مورد نظر وجود دارد او را کمک کنند چون اتحاد حول محور ولایت است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار