خبرهای داغ:
احمدوند:

دولت سیزدهم ادبیات کشور را عوض کرد و بهترین کارها را انجام داد

همدان-فرماندار نهاوند گفت: دولت سیزدهم، دولتی بود که ادبیات کشور را عوض کرد و بهترین کارها را انجام داد، اما از نظر رسانه‌ای ضعیف بود.
کد خبر: ۹۶۰۶۲۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
دولت سیزدهم ادبیات کشور را عوض کرد و بهترین کارها را انجام داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در نشست خبری شورای تامین شهرستان نهاوند با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دولت سیزدهم، دولتی بود که ادبیات کشور را عوض کرد و بهترین کارها را انجام داد، اما از نظر رسانه‌ای ضعیف بود .

وی افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و مدیری که مسئولیت را پذیرفته است باید همه موانع و مشکلات کار را بپذیرید.

فرماندار نهاوند با اشاره به نقش رسانه‌های فعال در شهرستان بیان کرد: طرح کردن مشکلات مردم توسط رسانه‌ها باعث شده که کارهای بزرگی در شهرستان انجام شود که به برکت خون شهدا و وجود مردم بزرگی است که داریم.

وی اظهار کرد: منابع گیان، منابع ملی است و همه باید از آن استفاده کنند و منابع گیان تنها مربوط به شهرستان نهاوند نیست و نیاز به یک فرهنگ‌سازی ملی دارد.

احمدوند افزود: تا برطرف شدن مشکلات سراب گیان و مصوب شدن طرح این سراب نیازمند این است که یک سازمان، نگهداری از این سراب را بر عهده بگیرد که سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وظیفه نگهداری از این سراب را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار