«انسان رسانه‌ها»، نخستین راویان وقایع هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی گفت: «انسان رسانه‌ها» می‌توانند بعنوان ‌نخستین راویان وقایع، با بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و اینترنت به روایتگری بپردازند.
کد خبر: ۹۶۰۶۲۲۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتخابات و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی، یک قدم اساسی و تعیین کننده در مسیر تحقق ایران قوی است.


سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در «یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه» در تالار «شیخ بهایی» شاهین شهر افزود: هر کس که دلش برای کشور می تپد باید دیگران را برای مشارکت در انتخابات فراخواند.
وی اظهار داشت: دلیل بیش از ۹۵ درصد افراد مردد برای شرکت در انتخابات، ابهاماتی است که در ذهن آنها بواسطه ناکارآمدی و نامهربانی از یک دستگاه اجرایی یا مشکلات حل نشده برای آنها، شکل گرفته است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید با هدفگذاری برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات، فردی برگزیده شود که راه و مکتب آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

وی با یادآوری اینکه آیت‌الله رئیسی تراز جدیدی از ریاست جمهوری را در کشور خلق کرد، گفت: ملت ایران در این مسیر حق‌شناسی و رهبر انقلاب تاکید کردند که این مسیر باید با حضور در انتخابات امتداد یابد.

انقلاب اسلامی، رسانه‌ای بین‌المللی
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مثابه یک رسانه بین‌المللی است، گفت: گسترش اسلام در اروپا و سایر قاره‌ها مانند آمریکا، یکی از شواهد رسانه بودن انقلاب ماست.
وی یادآور شد: امروز کسانی که به معرفی ایران و کشورهای مسلمان بعنوان جبهه حق و کشورهای سلطه‌گر با محوریت صهیونیست‌ها بعنوان جبهه باطل پرداخته‌اند جزو رسانه انقلاب اسلامی هستند.
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی، مکتب مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی، شهید رئیسی و دیگر شهدا هر کدام در سطح دنیا یک رسانه هستند.
«انسان رسانه‌ها»، نخستین راویان
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی گفت: در این راستا «انسان رسانه‌ها» می‌توانند بعنوان ‌نخستین راویان با بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و اینترنت به روایتگری بپردازند.
وی با بیان اینکه امروز رسانه، صدای مردم مظلوم غزه را به جهان رساند و در این مسیر «انسان‌رسانه‌ها» نقشی قابل توجه داشتند، گفت: باید به تقویت جبهه رسانه‌ای در داخل کشور پرداخت.
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که توسط ملت ایران و رهبری امام به پیروزی رسید، دارای زوایای فراوانی است که اگر در جهاد تبیین به آن بپردازیم،‌ به استحکام انقلاب اسلامی و بزرگی پیامدهای آن خواهیم رسید.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پس از آن به شهادت رسیدند تا عظمت و ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و استکبار را مردم دنیا مخابره کنند.
سرهنگ محسن شکیب‌فر یادآور شد: از مجموع ۳۳۳ شهید رسانه، استان اصفهان با ۲۲ شهید در جایگاه دوم بعد از تهران قرار دارد.
وی خاطرنشان‌کرد: تاکنون ۱۵۰ خبرنگار در عملیات «طوفان‌الاقصی» در غزه به شهادت رسیده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار