خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیجیان گلستان:

بهترین راه مقابله با دشمنان وحدت نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است

علی اصغر تناور با تاکید بر اینکه راه رئیسی و شهدای خدمت ادامه دارد، گفت: اینکه بهترین شیوه برای مقابله با دشمنان وحدت نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۰۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

بهترین راه مقابله با دشمنان وحدت نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به نقل از گلستان ما علی‌اصغر تناور رئیس مجمع بسیجیان گلستان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شاخصه‌های انتخاب اصلح و رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین شاخصه، صداقت با مردم و خدمت خالصانه به مردم است، ساده‌زیستی واهتمام به تحقق منویات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها از دیگر شاخصه‌های مهم است.

وی تلاش مجدانه برای عزت مردم و ایران اسلامی را از شاخصه‌های شهید جمهور شهید آيت‌الله رئیسی برشمرد و تصریح کرد: مهمترین دستاورد شهید رئیسی در استان گلستان نشان دادن چهره مردمی یک مسئول در تراز جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس مجمع بسیجیان استان گلستان بیان کرد: گره‌گشایی از مشکلات چند ده ساله این استان در موضوعات مختلف از خدماتی است که شهید رئیسی در کارنامه خود برای مردم استان گلستان بر جای گذاشت.

تناور با تاکید بر اینکه مردم ما قدردان خادمین مخلص هستند، بیان کرد: ان‌شاءالله مردم با حضور حداکثری در انتخابات بهترین فرد انقلابی که در مسیر شهید رئیسی باشد را انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بهترین شیوه برای مقابله با دشمنان وحدت نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دشمنان این ملت انقلابی و ولایت هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند راه رئیسی و شهدای خدمت ادامه دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها