خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور:

اولین رسالت طلاب و روحانیون بسیجی، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی گفت: رسالت مهم روحانیت در بحث روشنگری و جهادتبیین این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جامعه منتقل و مردم را دعوت به مشارکت کند.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت:در طول دوران انقلاب اسلامی حتی قبل از انقلاب نقش روحانیت و طلاب در شکل گیریT استمرار و استکمال انقلاب اسلامی بحمدالله نقش بی نظیری بوده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در این مقطع یک انتخابات بسیار مهم پیش رو داریم و مثل همه مقاطع دوران انقلاب اسلامی در بحث روشنگری و جهادتبیین، رسالت روحانیت این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه منتقل و مردم را دعوت به مشارکت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه طلاب و اساتید و نخبگان مخاطب بسیار فراوانی دارند، به همکاران و شبکه عظیم بسیج طلاب و روحانیون عرض کردم که اولین رسالت و وظیفه شما دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی یادآور شد: انتخابات لیله القدر جمهور اسلامی است و مردم حضور پررنگ داشته باشند هم برای امنیت ملی و هم شکوفایی اقتصاد موثر است.

وی در پایان تاکید کرد: عزیزانی را که شورای نگهبان تایید کرده صلاحیت این منصب را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار