حجت الاسلام نجاری:

تحلیل واقع بینانه ضرورت جهاد تبیین است/ وحدت در جامعه دینی از مهمترین اصول ولایی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تحلیل واقع بینانه را ضرورت جهاد تبیین خواند و گفت: انتظار مردم از نامزدها و همچنین وعده‌های نامزدها این است که منطبق بر توان و واقعیت‌ها باشد.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۸۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در گردهمایی کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت روز عرفه و ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: خداوند در چند جای قرآن کریم به ایام دهه اول ذی الحجه اشاره کرده و حتی به آن قسم خورده است و از لحظه لحظه‌های این ماه شریف باید استفاده کرد.

وی گفت:  عید قربان روز عیدی و صله بوده و نماز این روز فریضه بسیار مهمی است که در بعضی روایات واجب شمرده شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان عظمت وجود امام باقر(ع) گفت: ما ایرانی‌ها به واسطه اعزام سفیران هدایت معصوم و تبیین احکام و معانی دینی مدیون امام باقر(ع) هستیم.

وی وحدت در جامعه دینی را از مهمترین اصول ولایی و روایی دانست و گفت: مهمترین مسئله در کشور انتخابات است و باید تلاش کنیم وحدت جامعه در آستانه انتخابات آسیب نبیند و به حواشی دشمن در رسانه ها توجه نکنیم و مشغول تفرقه افکنی نشویم.

نجاری با اشاره به ضرورت حفظ اخلاق انتخاباتی بین هواداران گفت: تخریب علیه هر کاندیدایی که باشد و لجن پراکنی به ضرر نظام و سم مهلکی برای کشور است.

وی تحلیل واقع بینانه را ضرورت جهاد تبیین خواند و اظهار کرد: انتظار مردم از نامزدها و همچنین وعده‌های نامزدها این است که منطبق بر توان و واقعیت‌ها باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: ساختار نظام اسلامی قوی است و تحت تاثیر خون شهید رییسی، این انتخابات، حماسی و به نفع کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار