محمدی خبر داد

آتش سوزی گسترده در مزارع گندم شورین

همدان-مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: حریق گسترده در مزارع گندم جاده رباط (شورین) پس از ۲ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۹۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه جمعه شب ۲۵ خرداد ماه آتش‌سوزی در مزارع گندم در جاده رباط به سامانه ۱۲۵ همدان اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ستاد فرماندهی با توجه به گستردگی حریق آتش نشانان ۶ ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد، گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که قسمت وسیعی از یک گندم زار طعمه حریق شده و به سرعت در حال پیشگیری به مزارع مجاور است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله در قالب ۱۰ اکیپ عملیاتی با همکاری نیروهای مردمی و با وجود وزش باد و شرایط بالقوه محیطی برای گسترش آتش، پس از دو ساعت تلاش موفق به مهار حریق شده و از گسترش و سرایت به مزارع گندم مجاور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به پوشش گیاهی مناسب در مراتع و زمین‌های کشاورزی در شهر همدان  احتمال آتش‌سوزی در اکثر مناطق این شهر به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه حریقی مراتب را بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی کنید.

محمدی خاطرنشان کرد: بی احتیاطی و توجه نکردن به هشدارها از سوی برخی از شهروندان و کشاورزان در ماه اخیر موجب بروز آتش سوزي هایی در سطح شهر همدان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار