پویش«خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

زنجان-مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت از برگزاری پویش«خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۵۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

پویش«خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛محسن اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، گفت: به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد پیش بینی شده است.

وی از برگزاری مسابقه صدای کتاب، با محوریت خطبه غدیر خم که شامل 11 بخش است خبر داد و گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فایل صدای خود (خواندن متن فارسی کامل خطبه غدیر ) را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری نمایند

به گفته اسلامی، این پویش با موضوع دریافت خوانش متن فارسی خطبه غدیر که متن آن در 11 بخش در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است برگزار می شود و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می توانند با دریافت رایگان این متن از سامانه اقدام به خوانش و ارسال اثر خود نمایند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد افزود: آثاری برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.

وی با یادآوری اینکه این مسابقه  ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور می باشد که از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد و یا از طریق درگاه زیر در بازه زمانی 28 خرداد الی پایان تیرماه 1403 در این مسابقه شرکت نمایند. درگاه ورود به سامانه آموزش الکترونیک ستاد به نشانی زیر می باشد.

اسلامی ادامه داد: به همین مناسبت مراسم جشن دهه امامت و ولایت در مساجد استان بالاخص در مناطق کوی فلسطین، کوی رضوان و کوی فاطمیه برگزار خواهد شد. توزیع دعای قنوت نماز عید قربان و برگزاری دعای عرفه در مساجد استان زنجان از دیگر برنامه‌های ستاد کانون های مساجد در این دهه است که با همکاری بنیاد غدیر استان اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار