خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد:

برپایی ۲۳۶ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم در خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۸۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با دعوت از مردم نیکوکار استان برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان گفت: تعداد ۷۶ پایگاه توسط امداد و ۱۶۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عید سعید قربان، میادین و معابر اصلی در سطح استان برپا خواهد بود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی گفت: این طرح برای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

لطفی افزود: در حال حاضر تعداد ۴۳ هزار خانوار مددجو باجمعیت ۱۰۰ هزار نفر از خدمات حمایتی و معیشتی این نهاد در سطح استان بهره‌مند هستند.

وی به دیگر روش‌های مشارکت درطرح خداپسندانه نذروقربانی توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهداء کنند.

مردم سخاوتمند استان پارسال همزمان با عید قربان ۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی و تعداد هزار و ۲۹۷ راس دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار