خبرهای داغ:

ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی یکی از وظایف مدیریت شهری است

شاهرود_ شهردار شاهرود با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، گفت: ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی یکی از وظایف مدیریت شهری است.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی یکی از وظایف مدیریت شهری استبه گزارش خبرنگار بسیج ،محسن احمدی با اشاره به اینکه اصلی ترین بحث حیطه حقوق شهروندی، آشنایی شهروندان با قوانین و مقررات مورد عمل و جاری است، افزود: این مهم از طریق انجام اقدامات وفعالیت های خدماتی و عمرانی متعدد از سوی دستگاه خدمت رسان مدیریت شهری انجام می شود.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر، شهر نشینی به عنوان یک پدیده اجتماعی، یکی از ضروریات زندگی محسوب می شود ،ابراز داشت: ارائه خدمات مختلف شهری در حوزه های متنوع عمرانی، خدماتی و زیر ساختی باید به نحو احسن از سوی مدیریت شهری اجرایی شود.

وی انجام امور مختلف شهری از سوی مسئولان و مدیران شهری را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تحقق این مهم مولفه ای است که مجموعه مدیریت شهری بر آن تاکید فراوان دارد.

شهرداری شاهرود با اشاره به محورهای اساسی در تدوین قانون جامع مدیریت شهری ،عنوان داشت: هدف اصلی تدوین قانون جامع، دستیابی به ساز و کارهای قانونی و کار آمد در راستای بهبود وضعیت اداره شهرها است.

احمدی در پایان ، بیان داشت: عمل به قوانین و مقررات شهری نقش بسزایی در ساماندهی و انجام امور مختلف شهری همچنین رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی مدیریت شهری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار