خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه دامغان در پی درگذشت بسیجی خدمتگزار «عباس شیخ»

دامغان_ سرهنگ پاسدار محسن مدرسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی درگذشت کربلایی عباس شیخ، بسیجی سرافراز و خدمتگزار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۱۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محسن مدرسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی درگذشت کربلایی عباس شیخ، بسیجی سرافراز و خدمتگزار پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

خبر کوتاه است ولی تا اعماق وجود را به درد می‌دارد که باور  و ایمان متقن داریم؛ مرگ حق است و جز ذات اقدس حضرت دوست، همگان بر مذاق جان خویش تجربه خواهند کرد ولی این نوبت مردی از سلاله پاکان ولایتمدار و خیراندیشان و خیرخواهان خوش‌نام، راهی ملکوت شد و ما را در غم هجران خویش گذارد.
خانواده محترم مرحوم مغفور کربلایی عباس شیخ و مردم خوب و صمیمی روستای ولایی طزره خبر درگذشت «بسیجی مخلص کربلایی عباس شیخ» همگان را متأسف و متأثر نمود که او همواره در متن حرکت‌های خیرخواهانه، مصدر خیر و احسان کثیر بود و اینک با نهایت اندوه از ضایعه فقدان آن عزیز سفر کرده؛ از دیده حسرت اشک اندوه می‌باریم و به فاتحه رحمت او را به آستان حضرت مستعان می‌سپاریم و رجاء واثق داریم که تحت نگاه نگارین اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام از سماط برکت ملکوتیان و ائمه رحمت علیهم‌السلام برخوردار باشد.

سرهنگ پاسدار محسن مدرسی
فرمانده سپاه ناحیه دامغان و قرارگاه شهید شاطری بسیج شهرستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار