خبرهای داغ:

تفاهم‌نامه ساخت ۹۸ کلاس درس جدید دیگر در خوزستان منعقد شد

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با بنیاد علمی و آموزشی قلمچی گفت: ۹۸ کلاس درس در قالب این تفاهم‌نامه با مشارکت این نهاد آموزشی تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۳۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان محمد سعیدی‌پور شنبه در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه در محل این اداره کل بیان کرد: ۳۷ فضای آموزشی طبق این تفاهم‌نامه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در شهرستان های شادگان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و رامشیر تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار استان منعقد شده است اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال برای سال ۱۴۰۳ امضا شده است.

سعیدی‌پور ادامه داد: در ادامه افزود: از ۳۷ پروژه مورد توافق ۳۰ پروژه تا پایان مهرماه سال جاری تحویل داده خواهد شد و ۷ پروژه دیگر تا پایان آذرماه تحویل داده خواهد شد.

محمد سعیدی پور با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در تکمیل و تحویل پروژه های در حال اجرا استان عنوان کرد: با مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلمچی پروژه ها در دست اجرا در قالب مدارس ۱،۲،۳،۶ و ۹ کلاسه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی همچنین افزود: این پروژه ها در شهرستان های شادگان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، و رامشیر است.

سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس با اشاره به اینکه ۵۷ درصد مدارس تحویلی اداره کل نوسازی مدارس استان در مناطق روستایی، عشایری و کم برخوردار است اظهارکرد: مدارس تحویلی با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلمچی نیز در همین مناطق ساخته خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ۸۰۰ کلاس درس طی سال جاری در استان ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار